Inaktiv
lvl och quests

Hej!

Antar att det här har varit uppe förut, men jag leta och hitta inte jättemycket till hjälp

Jag har gjort rätt många quest nu och det känns som om dom börjar ta slut, känns som jag bara går och göra uppdrag som assasin åt dark brotherhood. Sen är jag bara lvl 4 , fattar int eatt jag inte är högre, har döat som faen och arena champion m.m.

Har kommit i main questen där jag precis har stängt den "stora" obliviongaten.. hur mycket är det då kvar av spelet ? kör inte questen nu för jag vill ha något att göra sen..

TIPS!!!

Tack på förhand

Medlem

För att gå upp i level måste du använda din karaktärs "major skills". Om du nu är typ av klassen "archer" så går du effektivast upp i level om du använder pilgågen mest.

Tycker det låter som du har rätt mycket av spelet kvar om du bara kommit till stället då du stänger Oblivion porten. Hur många timmar har du spelat och hur många quest´s har du klarat av?


signatur

<3

Medlem

Du kan ju gå med i Fighters guild, Mages Guild och Thieves Guild. Där finns det en hel del uppdrag att göra, jag skulle rekommendera Thieves Guild av de 3 eftersom jag tycker att de uppdragen är roligare.

Inaktiv
Skrivet av Thopet410:

Du kan ju gå med i Fighters guild, Mages Guild och Thieves Guild. Där finns det en hel del uppdrag att göra, jag skulle rekommendera Thieves Guild av de 3 eftersom jag tycker att de uppdragen är roligare.

Är med i alla dom :/ Okey, men jag mena inte den oblivion gaten i början utan den man går med som martin är med i.. sen vet jag inte hur många quest jag gjort , vart ser man det ? Vart kollar man allt det där med major skills och hur långt man har kvar.

Känns bara som att alla jag frågar om rumours så säger dom inget intressant .. :/

Medlem

för att gå upp i lvl måste du sova oxå.. glömde göra det en gång.. gick upp 100lv på en timme då.. ;P.. fick sitta o lägga gubben hela tiden o spn.. skit jobbigt..


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

1
Skriv svar