Medlem
Byta skills?

När jag gjorde min nya karaktär, som jag spelar på nu, valde jag Marksman som en Major Skill. Men eftersom jag inprincip bara kör med svärd känns det lite onödigt. Finns det något fusk som gör att man kan ändra på sina Major Skills?

Medlem

Ja det finns väl något du kan skriva in i konsollen för att ändra dina major skills med det är inte att rekommendera då alla dina ex points och level stats kommer nollställas.


signatur

<3

Medlem
Skrivet av urken:

Ja det finns väl något du kan skriva in i konsollen för att ändra dina major skills med det är inte att rekommendera då alla dina ex points och level stats kommer nollställas.

Det borde inte vara något problem för det går väl att ge sig själv points och level stats genom att skriva in i konsolen?

Medlem

Ett problem med att leka med konsollen och förändra sina stats är att dina major skills fortfarande levlar fortare och du går inte upp i level lika fort.

Jag rekommenderar en omstart.

Inaktiv

setav/modav gör ungefär så Ichinin men inte advskill.

t.e.x "player.advskill conjuration 5" funkar.

Medlem

Jag håller med Ichinin. Jag körde igenom spelet. Gjorde sedan en ny gubbe och valde exakt vilka major skills som jag ansåg var mest lämpade för mitt spelsätt. För jag var orolig vad för saker "console commanden" kunde ställa till med på längre sikt. Sen så finns det ju en massa mods just för din Character. T.ex. "Character Generate Amulet" och "Kobu's Character Advancement System"

Inaktiv

skriv "showclassmenu" (eller nått sånt) i konsolen.

1
Skriv svar