The Elder Scrolls IV: Knights of the Nine

Medlem
The Elder Scrolls IV: Knights of the Nine

"The Elder Scrolls IV: Knights of the Nine offers not only a new selection of dungeons, characters, and quests for Oblivion, but also contains all of the previous downloadable content such as the Wizard's Tower, Thieves Den, and Horse Armor."

Släpps den 23 november

[http://www.gamespot.com/news/6159985.html]


signatur

<3

Medlem

Wow!!(inte MMORPG:et!!!) Införskaffa!!!


signatur

{15:3} Dominus quasi vir pugnator, omnipotens nomen eius.
The Lord is a Man of War.

Medlem

För att citera fylking: "Äntligen"!

Medlem

Räknar Bethesda detta som en expansion, eller?
Nu vet jag ju inte hur mycket material det innehåller förrutom tilläggen, men det känns lite fattigt isånnafall.

Kan de inte bara komma ut med nyheten att de håller på med en jättemastig expansion?

Inaktiv
Skrivet av urken:

"...but also contains all of the previous downloadable content such as the Wizard's Tower, Thieves Den, and Horse Armor"

Jo, tjena! Gammalt, mögligt crap för crispa, nya slantar känns det som. :\

Börjar bli ett vedertagligt tillvägagångssätt vad gäller spel sånt här.

Medlem

Får se hur mycket nytt det blir kanske ett köp då..


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Trevligt!


signatur

Bengebolle

Medlem

Härligt med en ny questline vid sidan av mainquesten, fast alla hade väl önskat sig mer Dark Brotherhood istället?

/ LordDaimos

Inaktiv

Bah, alla kör ju some Darkk Brotherhood....

Vänta istället på den oofficiella expantionen (eller en av dom) War Of Revelation!

Medlem

Detta ska jag införskaffa.

Inaktiv

Ok, det här låter fånigt. Nu har jag knights of the nine installerat. Hur hittar jag dom????

Medlem
Skrivet av Ericzeppe52:

Ok, det här låter fånigt. Nu har jag knights of the nine installerat. Hur hittar jag dom????

det låter som du har tankat det och då har du ju det innan alla andra så vi kan inte hjälpa dig
(och fildelning är lite tabu här)


signatur

Bengebolle

Inaktiv

Vem som startar quest kedjan:

the "Prophet", i en stad.

Medlem
Skrivet av Orbek:

Vem som startar quest kedjan:

the "Prophet", i en stad.

vilken stad?


signatur

Bengebolle

Medlem
Skrivet av rbnlenin:
Skrivet av Orbek:

Vem som startar quest kedjan:

the "Prophet", i en stad.

vilken stad?

Anvil


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem
Skrivet av Zelaxe:
Skrivet av rbnlenin:
Skrivet av Orbek:

Vem som startar quest kedjan:

the "Prophet", i en stad.

vilken stad?

Anvil

tack!


signatur

Bengebolle

Medlem
Skrivet av Ericzeppe52:

Vem har sagt att jag fildelar. Köpte en kopia av en crackneger i trollhättan

Wtf? Bor du i trollhättan? Vardå?

Inaktiv

Nein, jag bor i Malmö. Men nu går jag filmprogrammet i Karlskoga

Medlem

Jag funderar på att börja spela Oblivion igen och då skaffa Knight of the nine men jag vet inte riktigt om det är värt det.

Vet ni ungefär hur många nya uppdrag som finns med?

Inaktiv
Skrivet av Thopet410:

Vet ni ungefär hur många nya uppdrag som finns med?

Man får ju iaf 5 st direkt när man installerat det, sen vet jag inte om det finns småquest vid sidan av, men dom nya är grymt roliga

Medlem
Skrivet av gentleman:

Man får ju iaf 5 st direkt när man installerat det, sen vet jag inte om det finns småquest vid sidan av, men dom nya är grymt roliga

Det låter bra:) är dom till och med i klass med uppdragen i Dark Brotherhood?

Jag antar att de är ganska långa eftersom det är så få uppdrag.

Inaktiv

Vile Lair etc måste man bara hitta vart det ligger ungefär, inte mycket till quest där.

Medlem
Skrivet av Orbek:

Vile Lair etc måste man bara hitta vart det ligger ungefär, inte mycket till quest där.

Men det är grymt bra uppbyggt ändå


signatur

Vila i frid, Mikael "The_Maxx" Löfgren
Tack för den tid du var med oss, även om den var alltför kort

Medlem

Jag började på Knight of the nine igår och blev medlem i ordern och det är riktigt roligt än så länge. Jag gillar verkligen det som hände efter att man gått pilgrimsvägen, så himla snyggt gjort och de håller verkligen kvaliten uppe på historierna.

Det var lite smått jobbigt när man skulle duellera mot alla riddarnas spöken men det gick rätt så hyfsat ändå tack vara mina 2 Great staff of lightning (80 i shockdamage).

Medlem

Hmmm ska nog skaffa Knights of the Nine tror jag, men inte just nu, utan då jag känner att jag har tid att spela som en dåre :>


signatur

Vila i frid, Mikael "The_Maxx" Löfgren
Tack för den tid du var med oss, även om den var alltför kort

Medlem

Förutom Knights of the nine så blev jag ganska besviken på modden, de andra uppdragen är alldeles för korta och består i princip av att hoppa till olika platser. Mehrunes Razor kan väl ge en del problem om man inte spelar med mycket stealth som jag gjorde för då är det inga som helst problem att klara av det.

Jag ska nog ta och testa med en ny gubbe som jag bara kör pang på istället och se om det ger en större utmaning och roligare spelande. Det är lite tråkigt nu när jag kan gå förbi fiender i dagsljus utan att de märker en.;)

Medlem

Tja.. då kan du gissa hur det känns att gå omkring med 120% Chameleon... "Hello? Who is there?" hela tiden. Bara att starta en ny gubbe direkt så det blir lite utmanande.

Medlem

I min mening borde de släppa en patch som sätter en limit på chameleon på 50%, eftersom att allt över det gör dig i princip odödlig.

Jag testade att gå fram till personer, vakter och monster med 100% chameleon och börja veva, de slår inte ens tillbaka, någonsin.

Att ens köra med 100% eller mer är som att slå på godmode, stort misstag av bethesda att låta möjligheten finnas imo.


signatur

Vila i frid, Mikael "The_Maxx" Löfgren
Tack för den tid du var med oss, även om den var alltför kort

Medlem

Jag skulle gärna se att man inte kunde ha konstant chamelon alls utan endast tidsbestämda som man får genom drycker och rullar. Men då skulle jag vilja att chamelonen verkligen räckte i säg 60 s och inte försvinner när man öppnar en dörr.

Jag har börjat på en ny gubbe nu men det är ju hur lätt som helst att skapa en nästan oslagbar gubbe om man bara väljer "rätt" major skills. Väljer man bara såna som man inte använder så kommer man ju vara jättebra på det mesta men ändå ligga på låga levlar och möta lätt motstånd.

Inaktiv
Skrivet av Thopet410:

Jag skulle gärna se att man inte kunde ha konstant chamelon alls utan endast tidsbestämda som man får genom drycker och rullar. Men då skulle jag vilja att chamelonen verkligen räckte i säg 60 s och inte försvinner när man öppnar en dörr.

Chameleon är konstant, till skillnad från invisibility. Eller var det en av de saker de ändrade från Morrowind?

12
Skriv svar