Oblivion värden (restore osv.)

Medlem
Oblivion värden (restore osv.)

Jag kommer verkligen inte på orden men det får bli en liten gissalek.
När man kollar sina "värden" hur bra man är osv, och man ser Intellegence, Strenght osv så är vissa av dessa rödfärgade. Beror det på att någon har dragit ned mina "värden" och isf hur får man upp de igen? Jag tycker att 24 i Endurance är lite, då jag borde ha minst det dubbla.
Jag har fått en "scroll" som heter Restore Intellegence. Antog att denna skulle hjälpa men Intellegence är inte rödfärgad så.

Anyway..
Vad betyder dessa färger?
Hur får man tillbaka sina "värden"?

tack på förhand

PaZ
Medlem

det betyder, som du säger att du blivit "drainad" på den röda staten. Det kan också vara för att du har gear som sänker en stat. Hursomhelst, om du inte har stat-sänkande gear så är det restore endurance som gäller, och det kan du hitta på scrolls, men troligare ute i naturen. om du hittar två olika ingredienser med "restore endurance" så kan du göra en fin alchemy-potion av dem. hittar du bara en så kan du äta den rakt av, men då får du tillbaka en mindre del endurance.

Inaktiv

Du kan även gå till en kyrka (chapel) i en stad och be vid ett altare så kommer dina stats att gå tillbaks till det normala

Medlem

Hur gör man när man är så ond rakt igenom som jag är? Kan man låtsas vara god för en stund? Vad hjälper när jag dödar allt som rör sig?

Medlem
Skrivet av Blomkruka:

Hur gör man när man är så ond rakt igenom som jag är? Kan man låtsas vara god för en stund? Vad hjälper när jag dödar allt som rör sig?

Fanns nån officiel vampyr mod, glömde vad den hette men man fick ett Sithis-altare som du kan be vid oavsett hur god/ond du är.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

1
Skriv svar