annat sätt att ta sig fram på

URK
Medlem
annat sätt att ta sig fram på

jag har tröttnat på att gå över allt finns det något som tex riddjur eller maskiner (förutom helikopter) eller att man kan slänga en magi att resa till andra delar av värden. är på lv 14 som healare och alv.


signatur

Intel Core i7-920 Processor ATI Radeon HD 5770 Gigabyte Technology Co., Ltd. X58A-UD7 64-bit Windows 7 6gb ram

Medlem

Mount får du vid lvl 20 och jag hoppas att du hittat "flight master" dvärgarna som står i olika warcamps?

URK
Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

Mount får du vid lvl 20 och jag hoppas att du hittat "flight master" dvärgarna som står i olika warcamps?

ok de har jag hittat = helikoptern så då är det bara att lv på


signatur

Intel Core i7-920 Processor ATI Radeon HD 5770 Gigabyte Technology Co., Ltd. X58A-UD7 64-bit Windows 7 6gb ram

Medlem

Glöm inte att den kostar en hel del också, så släng inte runt för mycket pengar. Men det tror jag inte du behöver oroa dig för egentligen. Pengar får man gott om.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Inaktiv

Hmm är det lätt att skaffa pengara på WAR? eller är det som wow, nöta så man får råd ed moun och epic mount?

Medlem

Det är grymt enkelt att skaffa pengar i WAR. Jag respeccar lite då och då, ibland till och med 2-3 gånger på en dag. Jag går fortfarande plus tack vore pve och rvr quests.

Är lvl38, snart 39:e och har ca 240guld.

ps. första mountet kostar runt 15g.

Medlem

ja, vad ska man ha alla pengar till - jag har "vunnit" all min eguipment.. så nu sitter jag med 100 Guld och är på lvl 27...

Går det att köpa bättre grejer på nåt sätt? Är det nåt jag missat? Förutom auktionerna - där är det bara skräp...

1
Skriv svar