Alltså, seriöst, det ÄR fan 2008 nu...

Medlem
Alltså, seriöst, det ÄR fan 2008 nu...

Och war är fan sjukt bra. Sopar mattan med wow.

Sug på den.

Medlem

Visst håller jag med dig men tycker du inte att denna tråden är något meningslös?


signatur

"People don't plan to fail, they just fail to plan"

Medlem
Skrivet av Naraccas:

Visst håller jag med dig men tycker du inte att denna tråden är något meningslös?

Word :>


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

haha men lite skönt tråd är det väl ändå? Det är väl en av väldigt få trådar som kastar VÄLDIGT välförtjänta rosor på WAR.

Medlem

En tråd borde väl som regel ha ett diskussionsunderlag? Men tanken kanske är att vi ska diskutera hur man bäst suger på den?

Medlem

WoW sopar mattan med WAR när det gäller PvE, instanser, räder och annat skoj som funkar mycket bättre än i WAR.

Men PvP i WoW är ett skämt, obalanserat som bara fan och det är inte ens roligt.


signatur

Jag äger.

Inaktiv
Skrivet av JonatanJJ:

WoW sopar mattan med WAR när det gäller PvE, instanser, räder och annat skoj som funkar mycket bättre än i WAR.

Men PvP i WoW är ett skämt, obalanserat som bara fan och det är inte ens roligt.

Visst, men du kan ju knappast ha undgått att WAR inte på något vis försöker vara ett PVE spel, det är alltid PVP som har stått i fokus.

Medlem

Det är ju just det att PvP stått i fokus som gör det till ett sådant bra spel


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem
Medlem
Skrivet av lillhenke:

haha men lite skönt tråd är det väl ändå? Det är väl en av väldigt få trådar som kastar VÄLDIGT välförtjänta rosor på WAR.

Dock så känns det mer som att klanka ner på WoW än att ge rosor till WAR.

Sen säger jag som jag alltid gjort:

WoW - PvE
WAR - PvP/RvR


signatur

"People don't plan to fail, they just fail to plan"

Gen
Medlem

Om jag förstår det rätt så försöker WoW konkurrera med WAR genom att införa Lake Wintergrasp (Open PvP eller World PvP hur man nu vill kalla det). En polare som kör WAR säger att det är en direkt kopia av de slag som utspelas i WAR. Frågan är om de kommer att lyckas. Tydligen är slagen i WAR episka.

Medlem

Helt seriöst, så är det ju fasen 2008 nu och det var på tiden att nåt företag implementerade så pass mycket roliga prylar i ett och samma spel, som Mythic gjort i WAR.

Som sagt tidigare, WoW är utmärkt, för att vara ett PVE-lir, men WAR är krig och jäkligt roligt trots några barnsjukdomar!


signatur

<LoM> söker fler roliga, galna, svenska WAR-lirare @ Karak-Hirn, Destruction.

Medlem
Skrivet av Naraccas:
Skrivet av lillhenke:

haha men lite skönt tråd är det väl ändå? Det är väl en av väldigt få trådar som kastar VÄLDIGT välförtjänta rosor på WAR.

Dock så känns det mer som att klanka ner på WoW än att ge rosor till WAR.

Sen säger jag som jag alltid gjort:

WoW - PvE
WAR - PvP/RvR

Hört talas om ordet travesti?

Medlem
Skrivet av Gen:

Om jag förstår det rätt så försöker WoW konkurrera med WAR genom att införa Lake Wintergrasp (Open PvP eller World PvP hur man nu vill kalla det). En polare som kör WAR säger att det är en direkt kopia av de slag som utspelas i WAR. Frågan är om de kommer att lyckas. Tydligen är slagen i WAR episka.

Ja, dom är episka. Deltog i en sjukt rolig RvR strid igår, 4,5 timmar, 3 tagna keeps och en lång stunds bråkand med order om 2 keeps inklusive 4 objectives så var man lycklig.8)


signatur

SNAFUBAR - Situation Normal: All Fucked Up Beyond All Repair/Recognition

Medlem
Skrivet av blajban:
Skrivet av Naraccas:
Skrivet av lillhenke:

haha men lite skönt tråd är det väl ändå? Det är väl en av väldigt få trådar som kastar VÄLDIGT välförtjänta rosor på WAR.

Dock så känns det mer som att klanka ner på WoW än att ge rosor till WAR.

Sen säger jag som jag alltid gjort:

WoW - PvE
WAR - PvP/RvR

Hört talas om ordet travesti?

Då kunde du gjort den travestin i den tråd som det hela handlade om.


signatur

"People don't plan to fail, they just fail to plan"

Medlem

Det är coolt!! Jag har precis börjat men det är grymt bra!!

1
Skriv svar