Inaktiv
Orc Choppah

Vet att dom tog bort orc choppah och nåra andra klasser, men varför ??

Hade tänkt vara orc choppah sen dagen jag hörde om war....

Medlem

för att de inte blev som de hade tänkt sig att de skulle bli.. helt enkelt inte nöjda med resultatet.. man har dock pratat om(om möjligt) att patcha/expansionera(^^) in det i spelet i efterhand.

Inaktiv
Skrivet av SwedishChaos:

för att de inte blev som de hade tänkt sig att de skulle bli.. helt enkelt inte nöjda med resultatet.. man har dock pratat om(om möjligt) att patcha/expansionera(^^) in det i spelet i efterhand.

Det var ju iaf bra att dom släppte spelet nu och inte slösade tid på att fixa !

men vadå, hur menar du att klassen inte blivit som dom tänkte?

Jag får väll köra på min black orc, medans jag hoppas och väntar på att dom lägger till den

Medlem

De tyckte inte att klasserna var nog roliga att spela iirc. Dåligt argument i mitt tycke dock då speglingarna av dem finns med ~~


signatur

osv.

Inaktiv
Skrivet av Lie|:

De tyckte inte att klasserna var nog roliga att spela iirc. Dåligt argument i mitt tycke dock då speglingarna av dem finns med ~~

Choppas visar ju verkligen hur orker är, alla orker är väll galna och lever för krig, men choppas är ju riktiga galningar med sina två stora choppas dom är stolta över.

Medlem

Jepp! Spelar Orcs & Goblins i tabletop så jag vet hur det är och brukar aldrig ha en enda orc som inte har 2 vapen på sig... minst!


signatur

osv.

Inaktiv
Skrivet av Lie|:

Jepp! Spelar Orcs & Goblins i tabletop så jag vet hur det är och brukar aldrig ha en enda orc som inte har 2 vapen på sig... minst!

Green is da best !

Medlem

Vilken motsvarighet till choppas är det order har?

Inaktiv

Dwarf Hammerer. Dock också bortplockad.

Medlem

De fyra klasserna som togs bort togs bort därför att Mythic inte var nöjda med dem, varav en stor del hade att göra med deras mekaniker (tex Sorc: dark magic, BW: righteous fury). För er som inte följt Jeff och hans gäng så är Mythic extremt måna om att deras spel ska fungera som de vill. Funkar inte klasserna så används de inte.
Med tanke på det sätt Jeff har gått ut med vad Mythic inte lyckats med så anser jag att de gjorde helt rätt.

Dock så har Mythic sagt att de redan jobbar med de fyra klasserna (alt. ersättare) men lägger mest fokus nu i början på alla bugar. När de är någorlunda under kontroll kommer de satsa på bland annat klasserna. I ett brev på TenTonHammer från Jeff har han sagt att deras mål är att de fyra klasserna ska komma med inom 4 månader. Dock är detta inget de lovar, bara ett mål.

Inaktiv
Skrivet av Wookiee:

I ett brev på TenTonHammer från Jeff har han sagt att deras mål är att de fyra klasserna ska komma med inom 4 månader. Dock är detta inget de lovar, bara ett mål.

Skönt att höra .

Men jag kommer ihåg hur mycket dom sköt upp WAR releasen...

1
Skriv svar