Alltså seriöst, är det inte 2008 nu??? DEL 2

Medlem
Alltså seriöst, är det inte 2008 nu??? DEL 2

Hej alla glada spelare!

Jaha min tråd verkade hamna lite off topic så jag beslöt för att skapa en del två i denna intressanta diskussion.

Många har sågat mig ang. UI funktionen i WAR och det gör ni rätt i, för visst är det som så att jag måste ha sovit när jag granskat denna del i spelet. Mythic har visst tänkt lite när dom skapade spelet.

Det har gått lite längre tid nu och min main karaktär har stigit i grader en bit över halva skalan av de som är möjliga idag. Men fortfarande saknar jag det där lilla extra i spells, funktioner, fysiken, grafiken ja i stort sätt hela spelet känns "enkel" och inte helt rätt.

PvP funktionerna är en stor del i spelet och även här är det rätt tråkigt efter ett tag, det är samma visa igen och igen... Känslan av närvaro saknas.

När man spelar så tycker jag att man känner sig som en sorts "pupopetmaster" som drar i lite trådar här och lite där men någon egentlig kontakt med storyn eller spelet hittar jag inte hur jag än försöker och letar.

De som klagade på alla buggar i AoC när det släpptes borde ta en ordentlig koll på WAR. Jag har testat båda spelen sedan launchdatum och WAR har lätt fler "irriterande/jobbiga" buggar än vad AoC hade vid rel. date.

Jag kan fortfarande inte se en enda karaktär rätt i WAR, deras ansikten ser man rakt igenom. Spells låser sig, mobs blir osynliga eller syns inte alls, Miljö som är helt fel eller genomskinlig pga. nåt shader fel eller vad det nu är, köer till servrar och pvp fighter i längsta laget... Listan kan göras mycket längre men jag orkar inte.

Diskussionen om WAR blir wow dödaren nr:1 eller inte skiter jag fullständigt i, jag bara hänvisar och jämför funktioner i spelen. Samma sak med AoC vs WAR.

Jag hoppas, hoppas att dom fixar WAR till det bättre INNAN mina första 30 dagar tar slut för om inte så dör mitt konto med denna period. Mer pengar för det dom levererar idag får dom inte av mig oavsett om folk tycker det är billigt eller dyrt. Det är inte värt en enda krona till helt enkelt .

Medlem

Ok, jag blir väl först in i skiten.

Och det först jag vill säga är sluta klaga eller sluta spela.

Sedan vill jag också säga: snälla lås den här tråden eller ta bort den helt.

Medlem

"PvP funktionerna är en stor del i spelet och även här är det rätt tråkigt efter ett tag, det är samma visa igen och igen"

Tror inte MMORPGs är din genre.

r1k
Medlem

Uppenbarligen så fortsätter du ju lira det? Alltså måste det ju vara något du gillar.

Orkar inte läsa ditt crap mer. Sluta bara spela om du tycker att det är skit, vad är problemet?

Medlem
Skrivet av Blackbeard:

Ok, jag blir väl först in i skiten.

Och det först jag vill säga är sluta klaga eller sluta spela.

Sedan vill jag också säga: snälla lås den här tråden eller ta bort den helt.

Personligen tycker jag att denna tråd är intressant. Har funderingar på att lämna gamla hederliga wow för War då många av mina vänner gått över.

Det jag hoppas på en övergång är att war ska fängsla mig på samma sätt som wow gjorde när man för första gången loggade in i amerikanska betan.

Medlem

Ämnet kanske är intressant i sig, men lyssna inte för mycket på den här killen, för han vet inte vad han pratar om.

Medlem
Skrivet av zlax:

Ämnet kanske är intressant i sig, men lyssna inte för mycket på den här killen, för han vet inte vad han pratar om.

Jaha och det vet du?

Jag vill ha en diskussion om vad spelare tycker är bra respektive dåligt i WAR.

Jag inte vill ha är en massa idioter som inte fattar det och bara klagar på mina trådar och inlägg.

Känns som jag påpekat detta flertalet gånger redan men visst har vi rätt att tycka negativt om saker och ting här i världen och i detta fall WAR, eller?

Vad gäller min intelligens, kompetens i spelet, kunskaper om universums lagar eller om jag har aspegrens etc... Är en helt annan diskussion och hör hemma i ett annat forum eller om ni absolut vill hacka på mig så skicka ett PM.

Har ni inget vettigt att framföra om just WAR positivt eller negativt så håll käft!!!

Medlem

Du har all rätt att ogilla spelet. Ditt budskap har absolut gått fram. Jag tror ingen i communityn missat dina åsikter rörande Warhammer. Men du måste inse att det börjar bli tjatigt.

Vi är många med mig som verkligen tycker om spelet, och likväl som vi respekterar ditt tycke, så måste du förstå att vi förväntar det samma tillbaka från dig.

Så låt det stanna vid det är du hygglig. Smaken är som bekant delad, och att orda över över något så subjektivt som smak, kommer aldrig att leda till något konstruktivt.


signatur

The Presidents - World of Warcraft Classic

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

Tror inte MMORPGs är din genre.

Precis!

Och inte min heller har jag upptäckt nu dessvärre. Eller kanske är det positivt

Inaktiv

du har rätt i vissa av dina kommentarer, men eftersom du är så engagerad varför kontaktar du inte tillverkaren för att trycka på lite istället? att skriva här gör ju faktiskt ingen skillnad alls

r1k
Medlem

Kan säga att jag nu testat war lite mer och det är verkligen underbart. Jag förstår inte vad du snackar om när du klagar på grafiken. Jag är ändå ganska kritisk till just grafik, annars är jag 3d grafiker (på just ett spelföretag) ;D så vet iallafall lite vad jag snackar om.

Gubbarna tycker jag ändå är ganska detaljerade för att vara just ett mmo med så pass stor kapacitet. Tror det skulle kräva enormt mycket om man gjorde ett mmo snyggare än vad war är just nu. Man hade säkert kunnat göra ett snyggare spel om den tänkta spelarbasen hade varit mindre. Men detta spel kan verkligen ge upphov till massiva strider och lite mer highpolly gubbar och miljöer hade inte funkat.

Jag är positiv överraskad till detta spel, och alla som klagar på att det är en wow klon förstår jag mig inte på heller. Spelet känns dessutom komplett redan nu, skall bli härligt när dom i framtiden patchar fram ännu bättre lösningar och bonusar.

Känslan i spelet är go, mörk och mystisk.

Medlem

okej, vi vet alla att warhammer är ett skitspel, så jajajajajaja SLUTA SPELA DET.
Vem tvingar dig att spela det? du verkar bara gilla att gnälla som en sur gammal kärring.

"Jag kan fortfarande inte se en enda karaktär rätt i WAR"

Är du säker att din dator klarar av Warhammer? för det låter inte som det?

"köer till servrar och pvp fighter i längsta laget"

Men varför whinar du om något som existerat i det flesta mmos? Wow är ju ett solklart exempel på hur detta inte är en "warhammer suger k*k så det händer bara i warhammer"-fel.

Du är inte bara gnällig, du verkar tro att universum kretsar runt dig också. Bara för att du upplever buggar etc så betyder det inte att alla andra har dina specifika buggar som likväl kan bero på gamla drivrutiner, en gammal dator och dåligt internet.

Ei
Medlem

Kan ju säga att jag inte har några större problem med buggar. Kan sitta och spela i 12h i sträck utan att stöta på nått. Nån enstaka gång så löser inte uppdraget ut när man gjort ett scenario men det kan man ju leva med. Och lite konstiga ljud från mitt pistoltorn.

Och scenariorna går lite långsamma på morgonen, men under peak typ runt 15-23 så väntar jag i genomsnitt ca 1 minut för att spela Tier 3.

Finns ju en gigantisk story om man orkar läsa allt som gubbarna säger.
Du får ju prova instanserna med ett gille också.

Men PQ är rätt kassa när man kommer upp och är ensam på kartan.

Men jag tycker att War är helt okej, och pvpn flyter på bra utan att lagga och buggarunt med spöken och sånt.
Jag tycker de har lyckats bra med releasen, bara vänta på att de låser upp uppdragen i tier 4 nu. Finns ju bara PQ där just nu. Eller så är jag bara för låg lvl.

edit: Stött på buggade PQ också, lite trist när man fixar ett steg men kommer inte vidare.

Inaktiv
Skrivet av SwedishChaos:

Du är inte bara gnällig, du verkar tro att universum kretsar runt dig också. Bara för att du upplever buggar etc så betyder det inte att alla andra har dina specifika buggar som likväl kan bero på gamla drivrutiner, en gammal dator och dåligt internet.

Fast de är buggar som kommer fram av dålig hårdvara så är de buggar värda att ta upp. Förstår faktiskt inte varför du tycker att han bara gnäller, det är objektiva synpunkter på buggar han tar upp.
Ta inte mitt meddelande fel nu, jag älskar WAR men har också märkt av vissa buggar ibland som targets out of sight och andra liknande target buggar.

Medlem

men allvarligt... varför spelar du WAR?

Gör digsjälv och oss en tjänst och lägg ner WAR istället och fundera på allvarligare saker.... politik kanske är din grej?

Gen
Medlem

Killen kan väl få ventilera och skapa debatt utan att fanbois och andra ber honom dra dit pepparn växer eller?!? Om han sen drar samma åsikter flera gånger så är det en sak.

Ang SwedishChaos så är det så att folk upplever spel på olika sätt och utsätts man för problem så upplevs spelet sämre. Är det däremot så att man älskar spelet men ändå utsätts för buggar så väljer man undermedvetet att inte se dem.

Så var det för mig och AoC. Jag tyckte verkligen om spelet och blundade för problemen med lagspikes, dåligt optimerad motor, för få quests och annat. Men tillsist kom de ikapp mig och jag lade ned spelet.

Nu har jag inte testat WAR utan bara sett lite screenies. Sant att det ser mkt bättre ut nu än under betan. Men efter att ha läst olika recensioner och läst på forum så verkar hälften tycka att det är bra, och andra hälften att det är kasst. Detta gör att jag tvekar att köpa och testa det.

Medlem
Skrivet av Gen:

Killen kan väl få ventilera och skapa debatt utan att fanbois och andra ber honom dra dit pepparn växer eller?!? Om han sen drar samma åsikter flera gånger så är det en sak.

Ang SwedishChaos så är det så att folk upplever spel på olika sätt och utsätts man för problem så upplevs spelet sämre. Är det däremot så att man älskar spelet men ändå utsätts för buggar så väljer man undermedvetet att inte se dem.

Så var det för mig och AoC. Jag tyckte verkligen om spelet och blundade för problemen med lagspikes, dåligt optimerad motor, för få quests och annat. Men tillsist kom de ikapp mig och jag lade ned spelet.

Nu har jag inte testat WAR utan bara sett lite screenies. Sant att det ser mkt bättre ut nu än under betan. Men efter att ha läst olika recensioner och läst på forum så verkar hälften tycka att det är bra, och andra hälften att det är kasst. Detta gör att jag tvekar att köpa och testa det.

Då kanske du har missat hans tidigare inlägg.

F.Ö håller jag med Snake.

Medlem

Ännu en tråd....
Någon lås den.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Hmmm...

Jag förstår inte detta!!!

Varför, varför får inte jag skapa en tråd i en Warhammer forum där jag klankar ner på just Warhammer???

Citat:

FZ stödjer tanken på en öppen debatt, och alla åsikter är tillåtna - så länge de inte kan betraktas som kränkande och/eller stötande för enskilda personer. Yttrandefriheten är något vi håller högt, men detta innebär naturligtvis inte att det är fritt fram att skriva vad som helst.

Fortfarande är 95% av svaren på min tråd om vilken jävla idiot jag är eller måste vara! Så jag kan inget annat än att börja allvarligt fundera på hur det står till med IQ nivån på de flesta som svarar.

Vad är det ni inte förstår, att jag upplever många av de buggar som negativa i WAR, får jag inte göra det?

Och till er som nu "lovordar" spelet NI har INTE lyckats säga så mycket som ett ord i mina trådar om vad som är bra i WAR! Det enda ni lyckat åstadkommit är en massa idiotiska inlägg på mig som person.

Vad är det ni försöker uppnå med detta? Tror ni jag blir arg, ledsen eller något? Skärp er för hel**** fattar ni inte svenska och SKRIV OM SPELET!!!!

Jag är den jag är, jag tycker som jag gör, jag har en fri vilja och rätt till en åsikt oavsett om du eller ni tycker om den eller inte.

Medlem

lol internets

Medlem

Langa in bugreports kanske?:O

Alla spel har buggar och dylikt i början men dom städas förhoppningsvis bort efterhand. Ingen tvingar dig heller till att spela spelet. Visst, har också stött på buggar men testa att göra ett mmo själv så vi får klaga på dig och hur värdelöst ditt spel är.8)


signatur

SNAFUBAR - Situation Normal: All Fucked Up Beyond All Repair/Recognition

Medlem
Skrivet av cRYPT0NiT3:

Hmmm...

Jag förstår inte detta!!!

Varför, varför får inte jag skapa en tråd i en Warhammer forum där jag klankar ner på just Warhammer???

Citat:

FZ stödjer tanken på en öppen debatt, och alla åsikter är tillåtna - så länge de inte kan betraktas som kränkande och/eller stötande för enskilda personer. Yttrandefriheten är något vi håller högt, men detta innebär naturligtvis inte att det är fritt fram att skriva vad som helst.

Fortfarande är 95% av svaren på min tråd om vilken jävla idiot jag är eller måste vara! Så jag kan inget annat än att börja allvarligt fundera på hur det står till med IQ nivån på de flesta som svarar.

Vad är det ni inte förstår, att jag upplever många av de buggar som negativa i WAR, får jag inte göra det?

Och till er som nu "lovordar" spelet NI har INTE lyckats säga så mycket som ett ord i mina trådar om vad som är bra i WAR! Det enda ni lyckat åstadkommit är en massa idiotiska inlägg på mig som person.

Vad är det ni försöker uppnå med detta? Tror ni jag blir arg, ledsen eller något? Skärp er för hel**** fattar ni inte svenska och SKRIV OM SPELET!!!!

Jag är den jag är, jag tycker som jag gör, jag har en fri vilja och rätt till en åsikt oavsett om du eller ni tycker om den eller inte.

Du har redan gett din åsikt i din tidigare tråd. Ingen mening att skapa en till.

Det är som att argumentera varför brunt är fulare än grönt. Du tycker att WAR suger, fine. Men det räcker med att du säger det en gång och sluta älta om det.

Om det nu är så dåligt kan du väl sluta spela det och återgå till AoC?

Medlem
Skrivet av cRYPT0NiT3:

Hmmm...

Jag förstår inte detta!!!

Varför, varför får inte jag skapa en tråd i en Warhammer forum där jag klankar ner på just Warhammer???

Citat:

FZ stödjer tanken på en öppen debatt, och alla åsikter är tillåtna - så länge de inte kan betraktas som kränkande och/eller stötande för enskilda personer. Yttrandefriheten är något vi håller högt, men detta innebär naturligtvis inte att det är fritt fram att skriva vad som helst.

Fortfarande är 95% av svaren på min tråd om vilken jävla idiot jag är eller måste vara! Så jag kan inget annat än att börja allvarligt fundera på hur det står till med IQ nivån på de flesta som svarar.

Vad är det ni inte förstår, att jag upplever många av de buggar som negativa i WAR, får jag inte göra det?

Och till er som nu "lovordar" spelet NI har INTE lyckats säga så mycket som ett ord i mina trådar om vad som är bra i WAR! Det enda ni lyckat åstadkommit är en massa idiotiska inlägg på mig som person.

Vad är det ni försöker uppnå med detta? Tror ni jag blir arg, ledsen eller något? Skärp er för hel**** fattar ni inte svenska och SKRIV OM SPELET!!!!

Jag är den jag är, jag tycker som jag gör, jag har en fri vilja och rätt till en åsikt oavsett om du eller ni tycker om den eller inte.

Det är din tredje tråd om exakt samma sak. Vi har hört hur mycket du hatar WAR, så man kan undra vad du gör på WAR delen förutom att gnälla.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av cRYPT0NiT3:

När man spelar så tycker jag att man känner sig som en sorts "pupopetmaster" som drar i lite trådar här och lite där men någon egentlig kontakt med storyn eller spelet hittar jag inte hur jag än försöker och letar.

Här tycker jag du har ganska fel. Varje gång du får en quest finns det en liten paragraf av storying vid sidan. Och varje gång du hittar ett nytt chapter eller en ny PQ får du en mängd XP och en ny ToK sida som berättar om området och storyn.
Storyn finns överallt, kolla mer i ToK.

Medlem
Skrivet av cRYPT0NiT3:

Jag är den jag är, jag tycker som jag gör, jag har en fri vilja och rätt till en åsikt oavsett om du eller ni tycker om den eller inte.

Yttrandefrihet gäller väl inte på ett community som FZ? Så ja du får tycka som du vill, men du har inte rätt att uttrycka dig som du vill här.

Medlem

OKEJ! Jag ska skriva vad jag gillar om WAR eftersom cRYPT0NiT3 vill det.

Det jag älskar med Warhammer online är att ganka lågleveldestruction, hatar destruction så in i h*lvete och detta är det absolut bästa spelet att få straffa de med min brinnande ilska.

Är du nöjd nu?


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Inaktiv
Skrivet av cRYPT0NiT3:

PvP funktionerna är en stor del i spelet och även här är det rätt tråkigt efter ett tag, det är samma visa igen och igen... Känslan av närvaro saknas.

Det är om du aldrig utvecklas som spelare. Precis som vilket annat spel med PVP element blir spelet roligare ju mer man själv och sin karaktär utvecklas. Dock finns det sina gränser och det kan bli tråkigt i längden. Men inget spel håller för alltid.

Skrivet av cRYPT0NiT3:

När man spelar så tycker jag att man känner sig som en sorts "pupopetmaster" som drar i lite trådar här och lite där men någon egentlig kontakt med storyn eller spelet hittar jag inte hur jag än försöker och letar.

Storyn i spelet är GRYMT bra. Du har varit och lekt lite väl mycket med Warhammer loren och gjort den fjantigare och sämre än originalet men spelet har fortfarande om möjligt den bästa storyn i ett MMO idag.

Skrivet av cRYPT0NiT3:

De som klagade på alla buggar i AoC när det släpptes borde ta en ordentlig koll på WAR. Jag har testat båda spelen sedan launchdatum och WAR har lätt fler "irriterande/jobbiga" buggar än vad AoC hade vid rel. date.

I AoC så funkade nästan allt felfritt innan level 20. Efter det hade alla klasser ett X antal spells som inte fungerade och en del klasser blev av med abilities. Många quests var buggade och eller fungerade inte alls. Många gånger kunde man inte skapa party med sina vänner eftersom dom var i en annan instance och det gick inte att byta. Krashade man till desktop var man tvungen att byta instance om man ville till sina kompisar igen.
Warhammer har inte ens en bråkdel av dom buggarna.

Skrivet av cRYPT0NiT3:

Jag kan fortfarande inte se en enda karaktär rätt i WAR, deras ansikten ser man rakt igenom. Spells låser sig, mobs blir osynliga eller syns inte alls, Miljö som är helt fel eller genomskinlig pga. nåt shader fel eller vad det nu är, köer till servrar och pvp fighter i längsta laget... Listan kan göras mycket längre men jag orkar inte.

Det är fel på din dator.

Skrivet av cRYPT0NiT3:

Diskussionen om WAR blir wow dödaren nr:1 eller inte skiter jag fullständigt i, jag bara hänvisar och jämför funktioner i spelen. Samma sak med AoC vs WAR.

War kommer inte döda WoW. WoW kommer vara helt överlägset i PVE medans War kommer riktas till dom som gillar PVP.

Skrivet av cRYPT0NiT3:

Jag hoppas, hoppas att dom fixar WAR till det bättre INNAN mina första 30 dagar tar slut för om inte så dör mitt konto med denna period. Mer pengar för det dom levererar idag får dom inte av mig oavsett om folk tycker det är billigt eller dyrt. Det är inte värt en enda krona till helt enkelt .

Du behöver inte hoppas. Dom fixar många problem SNABBT, men tyvärr kommer spelet inte vara något för dig. Om jag var du skulle jag byta till WoW eller något annat spel som faller i din smak bättre.

Medlem
Skrivet av cRYPT0NiT3:

Det har gått lite längre tid nu och min main karaktär har stigit i grader en bit över halva skalan av de som är möjliga idag. Men fortfarande saknar jag det där lilla extra i spells, funktioner, fysiken, grafiken ja i stort sätt hela spelet känns "enkel" och inte helt rätt.

En av anledningarna till att grafiken kan kännas "enkel" är att Mythic vill inte att varje kotte ska behöva en monster-dator för att uppleva en sann Open RvR fight vilket dom har satsat stort på. Om du gillar spellsen eller inte antar jag är väldigt personligt då dom ej kan stilla allas behov och tycken.

Skrivet av cRYPT0NiT3:

PvP funktionerna är en stor del i spelet och även här är det rätt tråkigt efter ett tag, det är samma visa igen och igen... Känslan av närvaro saknas.

Inom en viss mån kan jag hålla med dig om PvPn, det vart repetitivt efter en stund. Vilket helt och hållet ändrade sig när mina vänner började komma upp i min level och vi kunde uppleva en sann känsla av PvP tillsammans. Att spela i grupp förstärker känslan av "närvaro" om jag nu ska uttrycka mig rätt. Med tanke på att i stortsett alla klasser har buffar/spells som påverkar hur andra spelare/klasser gör ifrån sig. Så kan vi nog säga att, som dom flesta MMO's, att även detta är uppbyggt på s.k "Grupp-spel".

Skrivet av cRYPT0NiT3:

När man spelar så tycker jag att man känner sig som en sorts "pupopetmaster" som drar i lite trådar här och lite där men någon egentlig kontakt med storyn eller spelet hittar jag inte hur jag än försöker och letar.

Det är ett stort misslyckande från din sida att inte upptäcka den intensiva och mycket välutvecklade storyn bakom det här spelet.

Skrivet av cRYPT0NiT3:

De som klagade på alla buggar i AoC när det släpptes borde ta en ordentlig koll på WAR. Jag har testat båda spelen sedan launchdatum och WAR har lätt fler "irriterande/jobbiga" buggar än vad AoC hade vid rel. date.

Att jämföra AoC med WAR på "bugg-fronten" är som att,..... jag kan inte ens komma upp med ett exempel. Vi kan väl säga såhär: Dom som spelade WAR-betan(och AoC i det här fallet) kan nog hålla med mig om att det kändes mycket mer som ett färdigutvecklat spel än av AoC gjorde på releasen.

Skrivet av cRYPT0NiT3:

Jag kan fortfarande inte se en enda karaktär rätt i WAR, deras ansikten ser man rakt igenom. Spells låser sig, mobs blir osynliga eller syns inte alls, Miljö som är helt fel eller genomskinlig pga. nåt shader fel eller vad det nu är, köer till servrar och pvp fighter i längsta laget... Listan kan göras mycket längre men jag orkar inte.

Som någon skrev ovanför mig, du har fel på din dator. Jag har aldrig haft någon av dom där problemen, förutom dina "köer till servrar" och "långa pvp-fighter". Uppenbarligen så har du någon problem med Pvp, vet inte om det är allmänt eller endast i WAR. Det här spelet har genrens mest välutvecklade Pvp-system, det du pratar om är balans. Att fighterna är lite längre än vad som behövs är att spelet är fortfarande väldigt nytt och ibland kanske du har oturen att få många healers på motståndarsidan. Detta kan väl ändra sig på maxlevel.

Att det är köer på servrarna kan man nästan räkna med när ett sånthär populärt spel släpps. Det kan jag knappast se som något negativt, snarare positivt att du har fått in många spelare på din server. Tycker heller inte att det är något negativt utifrån spelets perspektiv, tycker du det är bättre att det går dåligt för ett spel så du slippar köa i 20min när man försöker logga in under prime-time(när alla har kommit hem från jobb/skola/vadsom) eller lite senare på kvällen?

Vi får helt enkelt vara glada att dom gav ut många många fler servrar än vad Funcom gjorde med Aoc

Skrivet av cRYPT0NiT3:

Diskussionen om WAR blir wow dödaren nr:1 eller inte skiter jag fullständigt i, jag bara hänvisar och jämför funktioner i spelen. Samma sak med AoC vs WAR.

Att jämföra att är ta två(eller fler) och ställe bredvid varandra för att mäta deras egenskaper gentemot varandra. Det du gör är att "antyda" en massa saker utan att komma upp med något värt att nämna. Du pratar om några futtiga buggar på WAR's sida. Om du inte besvarar dina argument med något från AoC eller Wow's perspektiv är det knappast en "jämförelse".

r1k
Medlem
Skrivet av cRYPT0NiT3:

Hmmm...

Jag förstår inte detta!!!

Varför, varför får inte jag skapa en tråd i en Warhammer forum där jag klankar ner på just Warhammer???

Citat:

FZ stödjer tanken på en öppen debatt, och alla åsikter är tillåtna - så länge de inte kan betraktas som kränkande och/eller stötande för enskilda personer. Yttrandefriheten är något vi håller högt, men detta innebär naturligtvis inte att det är fritt fram att skriva vad som helst.

Fortfarande är 95% av svaren på min tråd om vilken jävla idiot jag är eller måste vara! Så jag kan inget annat än att börja allvarligt fundera på hur det står till med IQ nivån på de flesta som svarar.

Vad är det ni inte förstår, att jag upplever många av de buggar som negativa i WAR, får jag inte göra det?

Och till er som nu "lovordar" spelet NI har INTE lyckats säga så mycket som ett ord i mina trådar om vad som är bra i WAR! Det enda ni lyckat åstadkommit är en massa idiotiska inlägg på mig som person.

Vad är det ni försöker uppnå med detta? Tror ni jag blir arg, ledsen eller något? Skärp er för hel**** fattar ni inte svenska och SKRIV OM SPELET!!!!

Jag är den jag är, jag tycker som jag gör, jag har en fri vilja och rätt till en åsikt oavsett om du eller ni tycker om den eller inte.

Folk har visst kommenterat om spelet tillbaka. Men det enda du gör är att svara på dom som provocerar dig tillbaka.

Det är uppenbart att det enda du är ute efter är just att provocera.

Medlem

Håll dig till din första tråd. Det behövs inte en till.
Tråd låst.


signatur

[color=black]Useless corpse. Jesus loves you. Useless corpse.[/color]

1
Skriv svar