inaktiva konton ge till mig! ;P

Inaktiv
inaktiva konton ge till mig! ;P

tja några med inaktiva konton som ni inte använder?

ja vill ha inaktiva account

ge dom till mig

Medlem

så du kan sälja de på blocket?

Inaktiv
Skrivet av Satan:

så du kan sälja de på blocket?

haha nej.. fast de skulle ju gå men nä vafna max 500kr för ett acc nu ännu mindre när 3.2 patchen kom .. man får t8,5 as lätt

Medlem

varför ska du ha folks account för då?


signatur

"I never asked to be squad leader"

Medlem
Skrivet av Elias O:

varför ska du ha folks account för då?

Kanske för att se om han har bra grejer han kan använda, och om det finns gold att plocka ur väskorna

Det händer titt som tätt att folk slutar lira,
finns åtskilliga konton som folk lagt av med som fortfarande finns kvar och är fulla av guld.

blev själv erbjuden konton några gånger i wow eller folk som dumpade av sina prylar och guld.

Medlem

Jag har Guild Wars konton som jag inte använder, men, de tänker jag inte sälja eller ge bort, ger man sig in i leken så...

Inaktiv
Skrivet av Babaganoush:
Skrivet av Elias O:

varför ska du ha folks account för då?

Kanske för att se om han har bra grejer han kan använda, och om det finns gold att plocka ur väskorna

Det händer titt som tätt att folk slutar lira,
finns åtskilliga konton som folk lagt av med som fortfarande finns kvar och är fulla av guld.

blev själv erbjuden konton några gånger i wow eller folk som dumpade av sina prylar och guld.

inte ta lira lite kanske sen få se lite kul xD

Medlem

Jag skulle aldrig ge bort ett account, och jag råder alla andra att inte göra det heller.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Inaktiv
Skrivet av bjosarn:

Jag skulle aldrig ge bort ett account, och jag råder alla andra att inte göra det heller.

finns så många inaktiva som bara sammlar damm dom ja vill åt xD som ingen bryr sig om...

Medlem

Risken är inte överhängande, men man kan alltid få för sig att titta in igen. Så jag skulle aldrig skänka eller sälja mitt acc.

Inaktiv
Skrivet av bapelsin:

Risken är inte överhängande, men man kan alltid få för sig att titta in igen. Så jag skulle aldrig skänka eller sälja mitt acc.

sant..

Skrivet av ToBBz:
Skrivet av bapelsin:

Risken är inte överhängande, men man kan alltid få för sig att titta in igen. Så jag skulle aldrig skänka eller sälja mitt acc.

sant..

Och sen är det emot Blizzards policy.


signatur

Grinder and paint
Makes me the welder I aint

1
Skriv svar