Wow 3.20 patch i 3 delar???

Medlem
Wow 3.20 patch i 3 delar???

Har alltid laddat ned fullständig patch när den blivit släppt och vill fortsätta så. Nu är ju denna patch 3 delar än så länge men hoppas den går att ladda hem typ i 1 del imorgon som det hitills alltid gått som exe fil och bara mosa in den.
Nån som vet?


signatur

Antec 900 Gamer-Asus P5K Premium-Intel Quad 6700-Creative S-Fi Fatality Pro-Asus 8800Gts 512Mb-Samsung 500Gb HD-Corsair 4Gb 6400 Ram-Vista 32Bit

Medlem

eh?

Resten av patch 3.2 som du har bakgrunds laddat hittils släpps imorn och servrarna uppdateras.

Medlem

Har aldrig använt mig av Blizzards nedladdning som är seg. Utan laddat hem patchen på bland annat denna sida och sen sparat för att snabbt kunna patcha upp spelet igen vid ominstallation tex


signatur

Antec 900 Gamer-Asus P5K Premium-Intel Quad 6700-Creative S-Fi Fatality Pro-Asus 8800Gts 512Mb-Samsung 500Gb HD-Corsair 4Gb 6400 Ram-Vista 32Bit

Medlem

nej det verkar ju dumt att ha allt redo på patchdagen och bara genomlida 7 minuters patchning

Medlem

tog mindre än 3 minuter för jag hade redan tankat klart patchen

Medlem

Hehe det är ju sant. Men nu sparar jag patchar för den dagen man vill tex byta sin hd är det mindre skoj att börja ladda hem allt igen. Då är det rätt skönt att ha patcharna som behövs på ett litet usb minne tex. Fast det behövs ju ett rätt stort faktiskt.;)


signatur

Antec 900 Gamer-Asus P5K Premium-Intel Quad 6700-Creative S-Fi Fatality Pro-Asus 8800Gts 512Mb-Samsung 500Gb HD-Corsair 4Gb 6400 Ram-Vista 32Bit

Medlem

fast man kopierar ju bara hela katalogen... jag kör fortfarande på min vanilla installation i botten lol
Sjukt vad den varit med om mycket

1
Skriv svar