[A] Re Roll Guild - UPPDATERAD

Inaktiv
[A] Re Roll Guild - UPPDATERAD

OBS! Denna guilden är inte svensk, det är en engelsk-talande guild!

VI KOMMER ATT STARTA DEN 12:E AUGUSTI, ANSÖK IDAG!

Wake Up Call är en kommande re-roll guild som kommer att befinna sig på en PvP server inom snar framtid.

Jag säger snar framtid för att vi har inte bestämt ett datum än när vi ska börja. Så det är därför vi söker folk med tålamod, som inte stressar. Och Server är inte bestämt än så snälla fråga inte om det, vi kommer berätta vilken när det är dags.

Vi kan tyvärr inte acceptera alla ansökande vi får, grannar, djur o släktingar, men...

Om du:

- alltid försöker förbättra dig själv, både spelmässigt och socialt.
- skulle vilja vara en del utav en social guild, som är aktiv både utanför raid och under raid och självklart med en livlig guild chat.
- älskar att tävla i end-game pve, även fast vi är lite efter alla andra.
- ser dig själv som en extremt "uppmärksam vad som händer runt om kring" typ av kille/tjej (Vi tänker inte hålla din hand, vi kan självklart hjälpa dig att bli bättre klassmässigt sålänge du hjälper oss hjälpa dig.)
- Inte är en ständig re-rollare eller som inte bara hänger med tills en annan server kommer, eller nästa re-roll guild startas.

Så är vi säkert guilden för dig!

Vad vi försöker ge dig som är intresserad utav att joina är:

- En stabil guild, inte bara en som varar i en månad, med ett litet men också stabilt och säkert lag.
- Ett ledarskap som är beslutsamma och har fötterna på jorden, vi loggar inte bara in när det är raid, hjälper även dig med alla hinder som må komma på vägen.
- En guild som inte undanhåller några nyheter, så du inte blir tvungen att ta reda på det själv eller 5 minuter innan raid.

Om du tycker detta låter intressant eller skulle vilja veta mer om projektet, glid vidare till vår hemsida www.wakeupcall.tk
(allt är inte uppdaterat, kanske känns lite tomt men vi är på god väg!)

Eller kom o häng med oss i vår kanal på mIRC #wakeupcall på QuakeNet.

Jag tackar er som läste hela detta meddelandet, hoppas att jag får se er snart!

OBS! Denna guilden är inte svensk, det är en engelsk-talande guild!

Inaktiv
Inaktiv
Inaktiv

Gick det bra?.

1
Skriv svar