WoW alla patharna... hjälp

Inaktiv
WoW alla patharna... hjälp

Jo det är såhär att jag är ny inom wow, och undrar om någon kan hjälpa mig med patcherna.

Det finns lixom typ minst 40 st känns det som :x
Så undrar om någon vänlig själ kan hjälpa mig o hitta en bra hemsida där dom står i "ordnig" och inte typ huller om buller, så att man ser vilken man ska ladda ner ^^' (eller kan berätta vilka man ska ladda ner)

Hoppas någon kan hjälpa mig

FZ.se är en mycket bra hemsida där dom har dom flesta patcharna i Fil arkivet samt att dom är i ordning.

Ifall du har WotLK så kommer den att automatiskt installera Patch 3.0.1 har jag för mig, eller så var det någon lite tidigare patch.

Edit: Ifall du inte har märkt det så finns Blizzard Downloader som laddar ner dom patchar som behövs. Tar lite tid men du behöver inte oroa dig om att du har missat någon patch.


signatur

Grinder and paint
Makes me the welder I aint

Medlem

Du behöver inte leta rätt på nån hemsida med alla patcher

oavsätt om du installerade Wow med skiva eller deras downloader så behöver du bara starta wow normalt och logga in med ditt kontonamn och pw så kommer wow kolla om du har den senaste patchen och ladda hem/ installera dom åt dig förutsatt att du kör på Vanlig server. Kör du på privatserver kan det dock bli lite knepigare.


signatur

Stolt supporter av FZ.
"So, you would dance with a complete stranger, but despise being? near me?"

Inaktiv

ok.. håller på att installerar det nu ^^ o jag har bara vanilla wow Men ja ropar på hjälp om det inte fungerar ;D

tack för svaren

Medlem

Inga problem

Bara att du hojtar till om du får problem som ovannämt


signatur

Stolt supporter av FZ.
"So, you would dance with a complete stranger, but despise being? near me?"

Medlem

Du behöver inte skriva login/pw för att patcha. Räcker med att skriva vad som helst bara och försöka connecta så ser den om du har rätt version eller inte då den kollar det innan login info.


signatur
1
Skriv svar