Blizzard mer lat än vanligt?

Medlem
Blizzard mer lat än vanligt?

Dom har släppt en preview på tier 9 och tydligen så orkar dom inte längre göra unika class set längre. Olika färger på mage,priest warlock ect. Kanske var för att dom skulle göra Horde och Allaince raid gear olika. Synd att dom ska hålla på att gena hela tiden.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv

sant dom skulle antagligen tjäna mer i längden på att göra lite satt allt inte såg likadant ut.blizzard håller ju just på å mjölka ut dom sista åren ur wow.tyvärr man tänker ofta tillbaka när man var en trög noob som hoppa om kring i stv och liknande.

Medlem

Horde/Alliance Plate
Horde/Alliance Mail
Horde/Alliance Leather
Horde/Alliance Cloth

Fortfarande 8 armor sets de måste designa, istället för 10. Detta är mycket bättre än det som de har gjort med pvp gear, alla sets ser lika dana ut i princip. Ingen jätteskillnad i arbetskraft. Det är väl bara så att de vill prova på något nytt.

Medlem

Mer lata än vanligt? Nej, det tycker jag inte.

Medlem

Tänk då på Warhammer

24 classer och 6 raser

Alla sets är unika, blizzard är lata, se bara på allt som de ändrar färg på och kallar nytt från lvl 1 mobs i startzonen till lvl 80 raid bossar, och alla ikoner och allt allt allt.

Medlem

fantasin tog väl slut i början på tbc...
Kommer ihåg man löpte ifrån folk som rök eller det snurrade omkring i AV :).
Nu så kan tyngsta prylarna se ut som en uldaman drop... :/

Medlem

Vanilla WoW's design är ju den designen som är WarCraft förrutom vissa saker som EXTREMT STORA SHOULDERS, jävla axel vaddar i metal trä läder och annat skit, icke funktionella med andra ord, om de skulle börja satsa på att göra rustningarna så de ser ut att kunna använda IRL så skulle det se mycket bättre ut som Hateful Gladiators till Warrior's det är den enda.

The Burning Crusade, designen är mer åt Void hållet och demonerna ta bara Tier set'en speciellt warlock och warrior väldigt demon inspirerade rustningar WL T6 har ju till och med demon vingar att flaxa med.

Sedan tar all logik ett sned steg, planeten som WarCraft numera utspelar sig på är en jävla maskin.
Hoppades på mer Nordliga och Asa inspirerade rustningar och dylikt i designen, hoppades på riktigt feta svärd, men det gick åt helvete, De tog bort Naxxramas 40 och flyttade den till northrend transformerad till en 25 manna istället för ett nytt citadell man kunnat kalla "The fallen Citadel" eller "Palace of the Undead".
Jag ser så extremt mycket design fel i Lich king, oversized helmets, greatly extreme oversized shoulders.
Knappt någon hjälm numera skyddar ansiktet eller övre halvan av huvudet.

Medlem

De är dock så stora så Lord Helmet skulle bli grön av uvund

Medlem

Kan snabbt hoppa in och säga att jag hade stora förväntningar på WOTLK. Men när man började spela så var det typ 3 områden som var bra resten var rena skiten och icecrown ser ut som någon LOTR kopia. Och btw. Vem gav dom ansvaret till att komma på designs på nytt gear i WOTLK? Hoppar in och spelar första dagen när man köpt det och får en ny hjälm, Man tänker oh yeah bra stats och säkert snygg också. Nej då det ser ut som man har en död säl på skallen eller en potta med ett knäckt horn. Coolt blizzard riktigt smart ide. zzZzZzZz. Sen att blizzard gör riktigt bra spel det tycker jag, Men dom senaste items är helt fuckt up.


signatur

dizzid1a. Say What?

Medlem

det håller jag med om

Medlem

WoW-mode liksom

Inaktiv

Säger bara någit uppenbart nu!

CTRL+C
CTRL+V
så har blizzard löst det mesta nu för dagarna!


signatur

Stolt medlem av SwedishGods

1
Skriv svar