Medlem
Hackat account

Tjo!

Har fått mitt account hackat, kan inte logga in och på armory är gubben strippad på allt som går att sälja, bara PVP och set items kvar :/

Har ju cd-key å allt så jag får säkert tillbaka kontot på måndag men är orolig över alla saker som någon strippat och sålt för typ 12G och sendan stuckigt med.

Undrar om någon råkagt ut för samma sak och hur är blizzard på såna här frågor? Får jag tillbaka mitt gear? Ganska löjligt annars, orka börja raida om ifrån grunden igen :/

Jag har blivit hackad 3 gånger och alla gångerna så fick jag tillbaka kontot samt alla items.

1: Sök efter virus på din dator. Keyloggers samt Trojans kan gömma sig så bra att du måste omformatera datorn.

2: Blizzard kommer att hjälpa dig, men det kommer att ta tid.
Blizzard Support Det är här som du ska skicka ett mail med alla detaljer. MEN GÖR INTE DETTA PÅ DIN EGNA DATOR IFALL DU HAR EN KEYLOGGER/TROJAN.

3: Har du testat att byta password?

4: Jag rekommenderar också att du köper en Blizzard Authenticator. Med den så kan du ALDRIG bli hackad. Ifall dom inte stjäl den däremot.


signatur

Grinder and paint
Makes me the welder I aint

Medlem
Skrivet av master_chrille:

Jag rekommenderar också att du köper en Blizzard Authenticator. Med den så kan du ALDRIG bli hackad. Ifall dom inte stjäl den däremot.

Man ska aldrig säga aldrig!

Skrivet av Petah:
Skrivet av master_chrille:

Jag rekommenderar också att du köper en Blizzard Authenticator. Med den så kan du ALDRIG bli hackad. Ifall dom inte stjäl den däremot.

Man ska aldrig säga aldrig!

Jag sa ALDRIG för att man inte kan bli hackad tack vare en trojan/keylogger. Men ifall den blir stulen...


signatur

Grinder and paint
Makes me the welder I aint

1
Skriv svar