Medlem
Klumpigt

Tja, tänkte bara att man kan skriva om vad den bästa klumpiga saken man gjort är. Typ tappa saker lr slå sig på något speciellt sätt. Skriv era klumpiga grejjor så vi kan göra en massiv klump...? lr?

Min favorit är inte den här men den tar för lång tid att skriva, så vi tar helt enkelt första riktiga nötkrossen jag gjort på mig sj :up:... Vet inte varför riktigt men jag stod och avreagerade mig på en soffa när jag var ca 8år med ett plastbasebollträ. på något sätt så slinter den och nedre klanten, som självklart var tuggad på så den var lite extra vass halvklyver ena stackarn :evil:. kunde inte resa mig på ca 5min:$. hyffsat slag!


signatur

There are times when the world asks ordinary men to do extraordinary things.

Medlem

Värsta jag gjort var när jag var typ 5 eller nått. Min kära far skulle bygga en trappa till en renoverad vind och hade inte byggt några handtag än, jag höll på och hoppa från trappan ner i en soffa som stod under och hade kul. Någon minut senare gör jag en kullerbytta framåt när jag landade i soffan och flög rakt in i ett glasbord. Lång historia kort blod, doktor en ny leksak WOOOOPIEEEE

Medlem

Jag skulle gå ned för en trappa och drog handen längs det nya räcket, det var en ohyvlad furuplanka de hade satt dit lite temporärt.
Min handflata såg ut som en igelkott av alla flisor jag fick.

:facepalm:

Medlem
Skrivet av Pliskin:

Jag skulle gå ned för en trappa och drog handen längs det nya räcket, det var en ohyvlad furuplanka de hade satt dit lite temporärt.
Min handflata såg ut som en igelkott av alla flisor jag fick.

:facepalm:

AJ AJ AJ

Medlem
Skrivet av Pliskin:

Jag skulle gå ned för en trappa och drog handen längs det nya räcket, det var en ohyvlad furuplanka de hade satt dit lite temporärt.
Min handflata såg ut som en igelkott av alla flisor jag fick.

:facepalm:

Epic Phail!


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Medlem

När jag tog fel på fil när jag skulle ha mjölk.. i ett glas! :\


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem
Skrivet av mosoloa1:

När jag tog fel på fil när jag skulle ha mjölk.. i ett glas! :\

Funkar väl lika bra?


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem
Skrivet av mosoloa1:

När jag tog fel på fil när jag skulle ha mjölk.. i ett glas! :\

Fil + Glas = Mm


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Medlem

När jag var hälsade på mina föräldrar i somras så rotade jag i deras förråd och där hittade jag mina gamla golfklubbor. Så tänkte jag att dom måste testas. Som tur var mina föräldrar ute och gick så då fick jag ett perfekt tillfälle att slå några bollar med lillbrorsan. Vi ville inte använda golfbollar så vi pallade några äpplen och slog mot grannens gräsmatta. Efter ett tag var jag tvungen att "fixa läckan";). När jag var på väg in fick jag en äppelbit i skallen^^

Som tur märkte varken mina föräldrar eller grannen att det låg massa äppelbitar på gräsmattan förens jag var långt borta:)


signatur

Just when I thought I was out... the pc pull me back in.

Medlem
Skrivet av Pliskin:

Jag skulle gå ned för en trappa och drog handen längs det nya räcket, det var en ohyvlad furuplanka de hade satt dit lite temporärt.
Min handflata såg ut som en igelkott av alla flisor jag fick.

:facepalm:

Kanske inte är så bra att facepalma i ett sånt läge


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Medlem

Här omdagen så hade vi sås till lunchen, klantigt som vanligt, skopade jag ner såsen i glaset

Sås i glas = fail


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Medlem
Skrivet av Jericho:

Här omdagen så hade vi sås till lunchen, klantigt som vanligt, skopade jag ner såsen i glaset

Sås i glas = fail

Får jag fråga hur man lyckas med det?

Medlem

För ett par månaders sen så skrev jag "kärleksförklaringar" (snarare förslag om att träffas och ha lite kul till mitt ex) i ett sms på fyllan som jag sen skickligt nog skickat till samtliga ca 150 personer i mobilen. Gissa om jag fick konstiga och minst sagt obehagliga svar tillbaka i form av sms och telefonsamtal efteråt.

Det borde finnas alkolås på mobilen. Helt seriöst.

Medlem
Inaktiv

När jag skulle gå upp för en spiraltrappa och ramlade eftersom jag gick för nära "stommen", saken var att jag inte tog emot med händerna så pannan tog fallet =/.


signatur

Infiltrate the walls that are caving in
It ain't a bad thing,This ain't reality

Inaktiv

Jag råka posta den här tråden i en övergivet forumdel till exempel

But wait there is more...

Jag lyckades precis köpa en 5000kr 3G telefon två veckor innan jag får höra om Lte och 4G kommer 2009. Epic fail. Epic, epic fail.


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Medlem
Skrivet av Reaction:
Skrivet av Jericho:

Här omdagen så hade vi sås till lunchen, klantigt som vanligt, skopade jag ner såsen i glaset

Sås i glas = fail

Får jag fråga hur man lyckas med det?

Man är trött? Har gjort ex antal sådana som ketchup i glas, sås, och slevat upp potatisgratäng i matsalen utan att ta tallrik...kleggig bricka. Just ja! innan lovet (jul) så skulle jag gå tillbaks med grejorna (bestick m.m.) och som jag är van så slänger jag alltid i "slasken" med ena handen. men då var det bara det att jag inte hade någon "slask" så jag slängde besticken istället. och det toppar jag med att säga: LOL! ganska högt och mattanterna sitter allihopa vid ett bord bredvid och alla tittar på mig...jag såg att dom inte sett något så jag skyndade iväg under kaskader av olika nervösa ljud. Typ: auhaouheh!


signatur

There are times when the world asks ordinary men to do extraordinary things.

Medlem

Skulle ta min medicin en gång som jag skulle svälja ner med ett glas mjölk, istället för att hälla mjölken i glaset så hällde jag den i burken med medicin som stod bredvid. Alla piller blev förstörda.
Skyller på att jag var trött.

Jag tar medicin för att jag är CRÄÄÄZZZYYY "Blaaarg!!!!" ...... hehe nej då.


signatur

<3

Medlem

För ganska många år sedan när jag precis hade börjat spela gitarr så stod jag och en polare och fulade oss med mina instrument.
Jag hade ett gammalt axelband som helst plöstligt brast. Givetvis faller gitarren mot marken men något jag inte hade räknat med var att svajarmen skulle åka rakt mot min fot (som inte hade någon strumpa på sig) och sedan spetsa den.
Svajarmen åkte rätt igenom foten.
Först reagerade jag inte men när jag kollade ner och såg vad som hade hänt så kom smärtan.

Förstår inte än idag hur det gick till. Svajarmen var ganska tjock och trubbig vid änden och ändå lyckades den tränga igenom hela foten.

Har nu en gitarr utan svajarm

Medlem
Skrivet av Eschricht:

För ganska många år sedan när jag precis hade börjat spela gitarr så stod jag och en polare och fulade oss med mina instrument.
Jag hade ett gammalt axelband som helst plöstligt brast. Givetvis faller gitarren mot marken men något jag inte hade räknat med var att svajarmen skulle åka rakt mot min fot (som inte hade någon strumpa på sig) och sedan spetsa den.
Svajarmen åkte rätt igenom foten.
Först reagerade jag inte men när jag kollade ner och såg vad som hade hänt så kom smärtan.

Förstår inte än idag hur det gick till. Svajarmen var ganska tjock och trubbig vid änden och ändå lyckades den tränga igenom hela foten.

Har nu en gitarr utan svajarm

jag ryser till vid tanken på det :S


signatur

Rawr

Medlem

När jag och en kompis var på bowlinghallen så lyckades jag tappa klotet när jag skulle kasta och träffade hans fot


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Eschricht:

För ganska många år sedan när jag precis hade börjat spela gitarr så stod jag och en polare och fulade oss med mina instrument.
Jag hade ett gammalt axelband som helst plöstligt brast. Givetvis faller gitarren mot marken men något jag inte hade räknat med var att svajarmen skulle åka rakt mot min fot (som inte hade någon strumpa på sig) och sedan spetsa den.
Svajarmen åkte rätt igenom foten.
Först reagerade jag inte men när jag kollade ner och såg vad som hade hänt så kom smärtan.

Förstår inte än idag hur det gick till. Svajarmen var ganska tjock och trubbig vid änden och ändå lyckades den tränga igenom hela foten.

Har nu en gitarr utan svajarm

Påminner lite om när Pete Townshend drog sin väderkvarn (gitarrist i The Who) och drog handen rakt igenom svajarmen
Med andra ord, cred till dig! ;p


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem
Skrivet av Greger:

Påminner lite om när Pete Townshend drog sin väderkvarn (gitarrist i The Who) och drog handen rakt igenom svajarmen
Med andra ord, cred till dig! ;p

Haha, har alltid misstänkt att jag har lite rockstar i mig 8)

Medlem

Jag har en pinsam sak...

Vi var på klassresa på liseberg och eftersom "boys will be boys" skulle alla killarna göra upp i bumbercars (vad heter de på svenska?). När vi var klara kom jag inte ur bilen för säkerhetsbältet som jag hade mekat på mig med stor möda var så pass för litet att det var omöjligt för mig att komma ur det... de släppte inte in någon ny förrens vi som åkt tidigare gått därifrån så alla stod och glodde på mig surt, för de ville ju åka men... jag kom inte loss... till slut kom det en funktionär och klippte loss mig.
Borgjort ville jag nu hävda mig och istället för att smita ut genom grinden med svansen mellan benen tog jag sats, sprang och hoppade över staketet ut till min kompisar som stod och njöt av mitt fiasko - givetvis fastnade en cm av min sko på staketet och jag gjorde en faceplant i asfalten...
Alla gapskrattade och visst gjorde det ont i knän, handflator osv men smärtan av att vara TOTALT bortgjort gjorde mer ont.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem
Skrivet av CastorFiber:

bumbercars (vad heter de på svenska?)

Radiobilar

Själv lyckades jag med konststycket att ramla i trappan för någon månad sedan. Jag bor på andra våningen och skulle ner i källaren med två stora papperskassar. Dum som jag var höll jag de framför mig, en i vardera hand, och såg därför inte var jag satte fötterna. Givetvis missade jag ett trappsteg och föll framstupa. Eftersom jag bar på kassarna kunde jag inte greppa tag i räcket eller ta emot med händerna men på något vänster lyckades jag få upp ett knä och landade på det istället för på huvudet. Så jag hade tur i oturen och det hela slutade lyckligvist bara med ett ömt knä.

Inaktiv
Skrivet av erge:

För ett par månaders sen så skrev jag "kärleksförklaringar" (snarare förslag om att träffas och ha lite kul till mitt ex) i ett sms på fyllan som jag sen skickligt nog skickat till samtliga ca 150 personer i mobilen. Gissa om jag fick konstiga och minst sagt obehagliga svar tillbaka i form av sms och telefonsamtal efteråt.

Det borde finnas alkolås på mobilen. Helt seriöst.

hahaha
Jag hade fått grym ångest om detta hade drabbat Mig.


signatur

SinnicaHax.se presenting Controversy, signed on Conspiracy Ltd. - Release Summer 2009.

Medlem

Antar att jag sagt det här i någon tråd innan, men vafasen, det är ju söndag:

Jag var typ fyra eller fem år och är hemma hos min mormor och morfar. Så tyckte jag att det var en utomordentligt bra idé att, utan att säga till morfar, springa i full fart bakifrån och hoppa upp på hans rygg. Och det hade väl inte varit något fel i sig, om hans fickor då varit tomma.

Nu var fallet inte så, utan han hade en skruvmejsel i bakfickan, riktad uppåt. Jag glider ner över den och den penetrerar både byxor, kalsonger och pung. Två stygn. Win

Är bara evigt tacksam att det inte hände senare i livet och att det inte skadade något permanent.


signatur

[color=black]Useless corpse. Jesus loves you. Useless corpse.[/color]

Medlem
Skrivet av Budolicious:

Jag glider ner över den och den penetrerar både byxor, kalsonger och pung. Två stygn. Win

Say what?!
Ouch...

Medlem

Själv så har jag lyckats med bedriften att fastna i gylfen, det gör faktiskt så ont som det låter.

evh
Medlem

Tänkte göra ett par goda mackor med ost. Tog fram frallan från frysen, smöret osten och marmeladen och körde igång micron med mackorna i (vad jag trodde iaf) satt mig vid datorn och väntade. Pling!! öppnade micron och där inne stod ett paket bregott mellan med flytande gul sörja innuti xD det var ett nytt paket dessutom


signatur

What Seems To Be The Officer Problem? Randy Marsh

12
Skriv svar