Ska detta verkligen ligga under nöje?

Medlem
Ska detta verkligen ligga under nöje?

Är de verkligen nöje när någon har dött?

http://www.expressen.se/noje/1.1420886/dr-dres-son-dog-av-ove...

Skaffa en ny avdelning expressen.

Medlem

klart det ska killen sons pappa är artist därav så hamnar det under nöje.

Man ska inte koppla att det är ett nöje att sonen är död bara för att det ligger under den avdelningen.

expressen är ju en skvallerpress tidining som aftonbladet så ser inga konstigheter med det.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

/thread


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Medlem

haha stackars han


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Visst kan man förstå att de hamnar under nöje pga att Dr Dre är stor inom musik, som är nöje. Men jag tycker inte att hans sons död har något med hans yrke att göra. Tycker dom kan antingen döpa om nöje till skvaller, eller starta en ny avdelning som heter de. Aftonbladet startade ju Klick, där de mer skulle passa in.

Men vad kan man kräva av en skvallertidning egentligen när de kommer till respekt för andra? :\

Inaktiv

Vem fan är dr dre?


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Medlem

vild chansning: han som uppfann silikon-implantet!?

nej då hehe, just kiddin, Dr.Dre är en internationellt känd rappare och producent.


signatur

Go for it - ALL or Nothing!

Medlem

Dre är och har alltid varit det ingen av nutidens "newschool" rappare kommer att vara. dvs, bra!

Medlem

Rap = stammande sångare med mindervärdeskomplex som inte vill eller kan fungera i grupp.


signatur

In war, truth is the first casualty

Medlem
Skrivet av SwedishChaos:

Dre är och har alltid varit det ingen av nutidens "newschool" rappare kommer att vara. dvs, bra!

så ser jag det också
Enda gången som jag lyssnat på rap är när det begav sig med Dr Dre och Snoop doggy.


signatur

thank you, come again

Medlem
Skrivet av Juggernawt:

Rap = stammande sångare med mindervärdeskomplex som inte vill eller kan fungera i grupp.

Hört talas om the roots? Troligen ett av de mest samspelta banden jag har haft nöjet att lyssna på...

1
Skriv svar