Medlem
Junior VM

Satan i gatan vad lycklig man är nu, vart tvungen och posta detta ämne efter den sanslösa 3dje prerioden mot Slovakien :D:D:D

Vilka mer följer JVM? Vem får vi möta i final, Kanada - Ryssland? Hur mycket vinner Sverige i finalen med 8)?


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Medlem
Skrivet av Jericho:

Satan i gatan vad lycklig man är nu, vart tvungen och posta detta ämne efter den sanslösa 3dje prerioden mot Slovakien :D:D:D

Vilka mer följer JVM? Vem får vi möta i final, Kanada - Ryssland? Hur mycket vinner Sverige i finalen med 8)?

Såg också matchen:)
Vi kommer möta Kanada, och vi vinner med 3-2!:D
Har bara sett två matcher för att matcherna går på natten^^


signatur

Wai

Medlem

Det kändes grymt bra att dom vann. Tror det blir Kanada i final och självklart tippar jag Sverige som vinnare med 5-4 säger vi.

Medlem

Kanada har haft så mycket flyt under alla år, inte minst idag när man sätter 5-5 med 5sek kvar
Sen avgjorde dom på straffar.

Det kommer att blir 3-3 och allt avgörs i straffar, vi vinner pga att Markström storspelar


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Inaktiv

Jag följer också JVM. Måste säga att det är förvånande hur oerhört underhållande småkronorna är.

Tror det beror på att dom spelar med en sådan entusiasm och vinnarskalle som man alltför ofta inte ser skymten av bland alla överbetalda, lata nhlnissar i seniorhockeyn. Sen är dom ju sanslöst spelskickliga också. Den där Tedenby, vilka dragningar!

Skulle vara synnerligen trevligt att tvåla dit Kanada nu i finalen, speciellt med tanke på domarinsatsen i Slovakienmatchen. Fyfan vad uppenbart det var att dom inte ville se Sverige i final, håller ni inte med?

Sen är ju Wikegård den skönaste kommentatorn någonsin. Grymt befriande att höra någon som skiter fullständigt i att så allt ska vara så förbannat politiskt korrekt hela tiden. Han verkar iallafall tro på det här med yttrandefrihet, vilket jag gillar.

Även när det handlar om människor och andra känsliga ämnen.


signatur

"You've made a powerful enemy today, sign."

Medlem
Skrivet av Brax:

Jag följer också JVM. Måste säga att det är förvånande hur oerhört underhållande småkronorna är.

Tror det beror på att dom spelar med en sådan entusiasm och vinnarskalle som man alltför ofta inte ser skymten av bland alla överbetalda, lata nhlnissar i seniorhockeyn. Sen är dom ju sanslöst spelskickliga också. Den där Tedenby, vilka dragningar!

Skulle vara synnerligen trevligt att tvåla dit Kanada nu i finalen, speciellt med tanke på domarinsatsen i Slovakienmatchen. Fyfan vad uppenbart det var att dom inte ville se Sverige i final, håller ni inte med?

Sen är ju Wikegård den skönaste kommentatorn någonsin. Grymt befriande att höra någon som skiter fullständigt i att så allt ska vara så förbannat politiskt korrekt hela tiden. Han verkar iallafall tro på det här med yttrandefrihet, vilket jag gillar.

Även när det handlar om människor och andra känsliga ämnen.

Kanada hatar verkligen Sverige. Hade nu ryssarna varit överlägsna mot Sverige här om dan skulle Kanadickerna hålla ändå på Ryssland

Och Wikegård ja, han är hur skön som hällst, han sejer och tycker som han vill. Det gillar jag


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Inaktiv

JVM är ju lite annorlunda .... 6-3 till Sverige mot Kanada.


signatur

Bra kylning IsTheShit

Medlem

Domarskandal i matchen mellan Sverige-Slovakien!


signatur

Wai

Medlem
Skrivet av Noken8:

Domarskandal i matchen mellan Sverige-Slovakien!

Absolut men JÄVLAR vilken 3:e period.

Medlem

4-2 till Sverige tror jag, nu ska kanadensarna få käka upp de dom sagt om finalen!:)


signatur

"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern

Medlem
Skrivet av Thumba:

4-2 till Sverige tror jag, nu ska kanadensarna få käka upp de dom sagt om finalen!:)

Skulle fasiken inte förvåna mej om det kommer att vara kanadensiska domare i finalen :O. Kanadickerna bestämer över alla och allt :S


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Inaktiv

Såg sverige vs ryssland Fin match.. Men missade tyvärr slovakien matchen.

Men nu är dom i final o de är så jäkla skönt..

Sverige vinner med 4-2 kanadens-jävlarna ska åka dit i ÅR!!

Wikegård= En grymt jävla skön människa.


signatur

Är man bäst , Så får man ta det ;)

Medlem

det jag gjorde när jag såg en bit av 3 perioden var att sätta mig vid nhl 09 på ps3.

Uhuhu

Medlem

när går finalen då?


signatur

I am the liquor

Inaktiv

snart;) halv 1


signatur

Är man bäst , Så får man ta det ;)

Medlem
Skrivet av oggeolgars:

snart;) halv 1

Det var för 10 min sen när du postade.


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Medlem

Skumt, kollade tv-bilagan och där stod det att sändningen börjar vid 01.15.


signatur

[http://donqen.blogg.se/]
- Glöm inte alzheimersdagen.

Medlem

Om ni inte har tillgång till TV så kan jag rekomendera följande streams på internet.
Ska bli riktigt spännande att se den här matchen!


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Inaktiv

Summering av andra perioden?

Kanada spelar fult och har minst en spelare utvisad över halva perioden. Samtidigt spelar de grymt bra och behåller oskulden trots att pucken konstant far mot mål.

Kanada 2 - 0 Sverige

Sverige kommer börjar tredje perioden med en svensk utvisad.


signatur

Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.

zsm
Medlem

Fyfan vad arg jag blir på kanada. Hur fan kan man fulspela på det där viset. Matchstraff på hela kanadensiska laget för fan.

Inaktiv

/destroyworld


signatur

Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.

Medlem

Kommer alltid att hata Kanada, fyfan vilka nollor.

Domarna wtf? Helt blåsta i huvudet.


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Medlem

Han som körde över markström i första läget gjorde sedan 2-0, men om domarna hade läst rätt regelbok så hade han suttit i utvisningsbåset.

Medlem

Känns löjligt å spela mot dom.. Som Wikinggård sa: Det blir en slagt psykos inne i arenan där dom får göra vad dom vill.

Jag tycker att första överkörningen på markström är värst... Han kan skada sig riktigt rejält och killen får inte ens två minuter. Hedman kommer och gör som han ska, boxa ner killen som tacklade markström, då får han publiken på sej.. Jag kommer för alltid hata kanadickerna, så är det bara

Medlem

om inte subban gjorde första målet, och sverige gjorde det istället. så skulle det sett anorlunda ut i resultatet.

(fint namn på en spelare )

Medlem

Det är rätt "kul" att läsa kommentarer på olika kanadensiska nyhetssidor...

Enligt dem verkade "Untouchable"-reglen inte gälla :S

Bäst efter matchen när kommentatorerna började uttala Subbans namn. Började lite försiktigt med något i stil med "Suban" men tillslut kunde dem inte hålla det inom sig och sa "Subban eller vad han nu heter" haha

Medlem

Fy fan vilka dåliga domare:evil:


signatur

We Will Fight For The Lost - Commander Shepard

Medlem

Vilka jävla puckon, domare från kanada borde inte finnas.


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Medlem

Dom var inte kanadensare de var ryssar:evil:


signatur

We Will Fight For The Lost - Commander Shepard

Medlem

AHA, DOMARJÄVLAR!
Skandal igen, domarna är säkert bara sura för att dom fick spö av sverige!HAHAAH....
Fyra jävla gånger blir markström på körd och bara en utav av dom blev utvisning på! omfg!
Sen spela kanadickerna så jääääkla fult!


signatur

Wai

12
Skriv svar