V/S: Nintendo WII + Zelda

Inaktiv
V/S: Nintendo WII + Zelda

Har nu klarat Zelda och funderar på att sälja min WII med det för att få ihop lite slantar och undrar vad man kan få för det i dagsläget.

Har hört att det är svårt att få tag på och har tittat på ebay och blocket där ligger typ alla på mellan 4500 - 7000 och undrar vad är ett bra pris?
Jag menar det kan ju vara så att de för 5000 går jättefort vilket är positivt men det kan ju också vara så att de för 4500 är de som är kvar och sällan går.

Så frågan är vad är ett bra pris på följande?

Nintendo WII (med allt som ingår när man köper nytt utom de 2 japanska batterierna som är slut men man får med 2 st guls ikea batterier i stället) (Man kan ju jivetvis få me de tomma batterierna om man vill )

En classic kontroll
Zelda - Twilight Ptincess
Super Mario 64
Super Mario Bros
500 Wii points = valfritt Nes spel från wii online butiken.
Thats it!

Sakerna finns i närheten av GBG

P.S ni får järna lägga bud.


signatur

//Matelm
PIRAT - www.piratpartiet.se

Medlem

Har själv börjat fundera på att sälja eller byta min Wii också.
Dock ingen direkt koll på vad som är rimligt att ta för paketet, men kanske kanske ett byte imot en Xbox360 premium edition med spel kan vara av intresse.

Har själv följande:
Wii enhet + alla sladdar och tillbehör som ingår i startpaketet.
(dvs Nunchuck+wiimote kontroller)
Följande spel:

Wii Sports
Legend Of Zelda: Twillight Princess

Tycker personligen de är mycket drömpriser om man tittar till tradera och blocket. Men om maskinerna är så svåra att få tag på så ja vem vet?

ps.ursäkta om jag lånade tråden..


signatur

"It aint about power, it's about balance!" InitialD

Inaktiv

Lungt att du lånade tråden jag vill mest ha den för att ta reda på ett rimligt pris.

Och Wii sports ingår ju i min också men det ingår ju i alla wii's så det var därför jag sammanfattade det med allt som ingår när man köper den.


signatur

//Matelm
PIRAT - www.piratpartiet.se

Inaktiv

Vill man ha ett Wii billigt så bör man köpa från tyska e-bay, där får du ett från 3200 med frakt. finns bra spelpaket som är billigare än vad grejjerna kostar nya.

men eftersom du undrade vad du skulle suga ut av de stackarna som vill köpa din wii föreslår jag 4000-4500. du får nog itne med än 4500 med tanke på vad du har. men utan problem 4000.

Medlem

Med tanke på att Stockholmsområdet har Wiis inne sedan ett par veckor (Media Markt) och kanske GBG (Media Markt där med) så vettefan om man kan få så mycket fantasipriser längre. Webhallen ska ju även få in en sändning nu i januari.

Inaktiv

Sändningen som kommer i Januari till webhallen m.f. är väl redan uppbokad. Senast jag hörde var att t.ex. webhallen inte kommer få in komsoller som inte är bokade förens i slutet på februari eller början på mars. men man vet aldrig.

1
Skriv svar