S: PSP paket - Spel, UMD-filmer, Tillbehör - Nyskick

Medlem
S: PSP paket - Spel, UMD-filmer, Tillbehör - Nyskick

BILD!

Paketet innehåller:

1 x PSP Black - Value Pack med originalkartong + allt som ingick i det vad gäller hörlurar, laddare, hand-strap, manualer, demo-UMD osv. Amerikansk dvs Region 1, köptes som firmware 1.0 (eller om det är 1.1) om det har någon betydelse. Är uppdaterad till version 2.7. Inga felande pixlar och helt utan minsta repa.

1 x Memory Stick Duo 512 mb - Sandisk
1 x Memory Stick Duo 32 mb - Sony
1 x UMD Pouch Black - Sony (Inklusive aldrig använda putsdukar)
1 x UMD Pouch White - Sony
1 x Screen Protector - Hori (Sitter givetvis redan på PSP:n, mycket noga ditsatt.)

1 x Tekken 5: Dark Resurrection
1 x Lumines
1 x Wipeout Pure

1 x Sin City UMD Region 1
1 x National Treasure UMD Region 1
1 x Team America - World Police UMD Region 1
1 x Spiderman 2 UMD
1 x Da Ali G Show - Da Complete 1st Season UMD Region 1
1 x Da Ali G Show - Da Complete 2nd Season UMD Region 1
1 x Family Guy - The Freakin Sweet Collection UMD Av någon anledning fick jag denna när jag beställde Family Guy: Stewie Griffin - The Untold Story UMD men i rätt fodral och rätt tryck på skivan. (Köptes av en engelsk sida så jag valde att inte krångla med dem om det)

Alla spel och filmer är givetvis original och kompletta.

Allting i nyskick. Har används ytterst lite - därav försäljningen av allt. Nypris på alltsammans är 5000 sek.

Mitt pris 2590 sek.

Finns att se och hämta i Östersund. Kan även skickas och skickas då givetvis som paket, med kolli-nummer och väl emballerat. Betalning på plats eller förskottsbetalning gäller. Skickas samma dag jag sett att pengarna kommit in på mitt konto. Eventuell frakt står köparen för.

Skicka ett email vid intresse eller ring mig på mobilen. Ring senast kl 21.00 på vardagar tack! Har ingen möjlighet att svara om jag är på jobbet eller skolan men lämna ett meddelande eller skicka ett sms så hör jag av mig!

Väl mött! / Herje W

Telefon: 070-5742127

Email: herjew at gmail punkt com


signatur

system: online

Medlem

hUR MYCKET FÖR BARA VALUEPACKET?

Jävla Caps-lock!!


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

2490 sek för endast PSP:n.


signatur

system: online

Vila i frid

Skriv S: eller K: i topic för säljes eller köpes.

Editerat.


signatur

"Örnar kan kanske sväva högt, men vesslor blir inte insugna i jetmotorer."
Mikael 'the_maxx' Löfgren - FZ

1
Skriv svar