Problem med Explorer 7

Medlem
Problem med Explorer 7

Av någon anledning så funkar inte flikar eller om man försöker öppna ett nytt fönster. Om jag öppnar med en flik så står det bara ansluter och när jag försöker öppna med ett nytt fönster så händer det inget.

Jag kan inte använda vissa länkar heller. Allt fungerade normalt tills igår kväll. Är det jag så som har råkat ändra något eller är det fel på explorer? Har även testat att installerat om det men det funkar inte


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Tråd flyttad till Windows-mjukvara.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem
Skrivet av Night Hawk:

Av någon anledning så funkar inte flikar eller om man försöker öppna ett nytt fönster. Om jag öppnar med en flik så står det bara ansluter och när jag försöker öppna med ett nytt fönster så händer det inget.

Jag kan inte använda vissa länkar heller. Allt fungerade normalt tills igår kväll. Är det jag så som har råkat ändra något eller är det fel på explorer? Har även testat att installerat om det men det funkar inte

Men det funkar i andra program? Så att det inte är DNS fel eller liknande.

Medlem

Hittat felet. Jag har fått en Win32 trojan, men det går inte att starta en formatering av C: disken...


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

nj
Medlem
Skrivet av Night Hawk:

Hittat felet. Jag har fått en Win32 trojan, men det går inte att starta en formatering av C: disken...

Iofs inte säkert att du behöver formatera bara för att du fått en trojan (kan iofs vara bra, för man vet ju aldrig vad som gjorts på datorn).
Hur som hellst, försöker du formatera via Windows eller när du startar upp en installation av Windows?

Medlem

Jag har testat att formatera med kommandotolken.

Det står: Format kan inte köras eftersom volymen används av en annan process. Kommandot format kan köras om volymen demonteras först.
Jag kommer inte ihåg hur man startar formatering när windows startar. Om man tryckte CTRL + nånting annant.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Har du inte Windows på C: disken då?
I så fall kan du ju inte formatera med Windows igång.
Bättre att göra en ny ren installation av Windows istället då.

Medlem

Jag kom på det efter inlägget :D. Har inte formaterat datorn på 1 år. Men nu funkar allt som det ska göra


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

1
Skriv svar