Halo 3 Betan, en vecka kvar!

Inaktiv
Halo 3 Betan, en vecka kvar!

Fan va kul det ska bli, vilka har kommit med?

Har inte lyckats få några av poolarna att köpa Crackdown men det vore kul att lira med några svenskar så ni som är med bara att adda mig.

Slutar skolan samma dag oxå så kan knappast bli bättre.

Gamertag : Doggeman

Medlem

Har Crackdown, men kommer troligtvis inte röra halobetan alls(förstår inte alls vad som e såååå fantastiskt med halo).

Hade det vart en lös kod i förpackningen så hade jag gladeligen skänkt den till någon.. men nu ere ju som det e.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

har vunnit 1 beta på gamingeye och så har jag 1 med crackdown.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Kommer självklart att spela betan om inte bara min guld status går ut innan.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv

Jag kommer definitivt lira


signatur

"Jesus loves me yes I know"

Medlem

Jag ska spela. <3


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Är det en öppen beta?


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

nej inte öppen, man fick beta nycklar via några tävlingar på olika siter sen så fick man med när man köpte Crackdown också bla, säkert fler sätt.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av [Molotov:

"]nej inte öppen, man fick beta nycklar via några tävlingar på olika siter sen så fick man med när man köpte Crackdown också bla, säkert fler sätt.

Jaha, synd.. då kan jag inte delta.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Inaktiv

Finns garanterat Crackdown exemplar innehållande betan kvar, spelet i sig är värt pengarna

Medlem

Nja, har kört demot och gillade det inte. Det är inte min typ av spel (Crackdown, GTA, Saints Row, osv.).


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem
Skrivet av Dogge:

Finns garanterat Crackdown exemplar innehållande betan kvar, spelet i sig är värt pengarna

Köpte mitt från komplett förra veckan. Dom har runt 50st kvar.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Inaktiv

Titta och njut!

http://kotaku.com/gaming/clips/clip-halo-3-spartan-laser-in-a...

Snacka om det kommer trycka ner Gears från första platsen när det gäller mest spelade titlar på live...


signatur

"Jesus loves me yes I know"

Medlem

Såg på filmen förut och ack så ballt de ser ut, grafiken är inte heller att klaga på. Synd att man inte har nån access till betan

Medlem
Skrivet av eDy:

Titta och njut!

http://kotaku.com/gaming/clips/clip-halo-3-spartan-laser-in-a...

Snacka om det kommer trycka ner Gears från första platsen när det gäller mest spelade titlar på live...

Riktigt kul det ser ut!


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Ge mig!!!!!!!!!!!!!!!!!


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Inaktiv

Kolla in det här, finns 720p filmer å grejer från betan:
[http://www.neowin.net/forum/index.php?showtopic=559903&st=0&s...]

Inaktiv

Hmm Halo 3 ser ju nästan köpvärt ut


signatur

War never changes.

Medlem

Känns som att det sannerligen kommer bli kul att lira Halo 3 betan.
Skulle sitta bra att lira med några svenskar för min del med. Någon som är sugen ?

Adda mig: Pixillated84 @ xbox live

Inaktiv

Hömm, någon som vet vilken tid den dyker upp? Har väntat hela dagen nu men de vägrar.


signatur

"Jesus loves me yes I know"

Medlem

Dom har problem med servern eller nåt

http://www.bungie.net/default.aspx


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv

Oj, ajja jag trodde faktiskt inte det skulle gå helt smärtfritt men ändå...


signatur

"Jesus loves me yes I know"

Inaktiv

Mmm verkar som det gick käpprätt åt helvete, skulle ha kommit ut 14 här i sverige men det är fortfarande inte ute.
Går nått rykte om att det är bungies server för att "autheticate crackdown copy" some rykt.

Major Nelsons hemsida är nere oxå, den klarade inte av trycket.

Synd att man inte fick lira idag då man är ledig, måste plugga imorgon

Medlem

Känner mig lite utanför då jag ser "Halo 3 Beta" brevid nästan alla nick i min friendlist.. :'(


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Det är rätt kul faktiskt. Jag var rädd att jag skulle bli totalt ägd eftersom jag aldrig lirat något Halo på XB förut men jag lyckades t.o.m vinna en King Of The Hill-match
Hoppas det kommer till PC också så man kan lira med vettig kontroll sen.


signatur

Windows 10 pro - Asus B550 Strix Gaming F - AMD Ryzen 3700X - Nvidia GTX970 - 16GB DDR4 3600mhz - WD Blue SN550 1TB SSD

Medlem

Helt okay, inte riktigt som jag förväntat mig men ändå kul. Matchmaking systemet är dock det sämsta jag sett. Men nu har jag några små funderingar.

Skulle inte den där skölden vara som en boll så den kan rulla ner för backar och sådant? Just nu står den på ett stativ ju.

När man kollar på film, hur ändrar man perspektiv och spelare? Eller kommer detta sen i fullversionen?


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Bubble shilde ska vara sådär. Skulle tro att man kan ändra vinklar i fullversionen eftersom dom vill nog inte ge ut alla saker i en beta.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Night Hawk:

Bubble shilde ska vara sådär. Skulle tro att man kan ändra vinklar i fullversionen eftersom dom vill nog inte ge ut alla saker i en beta.

Oh. Okey. För jag v ill minnas att när jag har kollat på filmer så har dom t.ex. kastat ner den för en backe och haft skydd hela vägen ner då den har rullat. Tror det var någon film dom släppte för några veckor sedan.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Inaktiv
Skrivet av Boomer:
Skrivet av Night Hawk:

Bubble shilde ska vara sådär. Skulle tro att man kan ändra vinklar i fullversionen eftersom dom vill nog inte ge ut alla saker i en beta.

Oh. Okey. För jag v ill minnas att när jag har kollat på filmer så har dom t.ex. kastat ner den för en backe och haft skydd hela vägen ner då den har rullat. Tror det var någon film dom släppte för några veckor sedan.

MM det var från senaste viddocen, de har förmodligen ändrat den så den är stilla.

Inaktiv
Skrivet av Boomer:

Helt okay, inte riktigt som jag förväntat mig men ändå kul. Matchmaking systemet är dock det sämsta jag sett. Men nu har jag några små funderingar.

Skulle inte den där skölden vara som en boll så den kan rulla ner för backar och sådant? Just nu står den på ett stativ ju.

När man kollar på film, hur ändrar man perspektiv och spelare? Eller kommer detta sen i fullversionen?

Jag skulle vilja säga att matchmaking systemet är det bästa jag stött på hittills. Min erfarenhet gällande onlinespelande på 360n är ganska stor. Har aldrig kommit in på en server med lagg och det tar inte lång tid för den att hitta en match. Ranking systemet är också suveränt. Bra att man inte bara kan gå upp rank utan spelar man dåligt åker man även ner....

Tänk då även på att detta är en beta och allt kommer bli mycket bättre i fullverisionen som släpps i slutet av September.


signatur

"Jesus loves me yes I know"

12
Skriv svar