Medlem
Spiderman 3

Nån annan som tycket att spiderman 3 huvudstory är för kort?. Körde klart det igår natt, hade hoppats på att

man skulle möta venom mer än bara en gång och att sandman skulle vara mer inblandad.

Det som är bra är att man kan köra missions när man vill. Det är inte som i spiderman 2 då man är tvungen att köra ett updrag. Sen så kan man inte sitta och ta det lungt vid en cutscene för ibland måste man trycka tex A för att hoppa undan en attack ect. Ett väldigt bra spel måste jag säga


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Jaha, låter ju bra. Men är spelet verkligen lika bra som filmen, undrar jag?


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Kan man fritt hoppa omking och slinga sig mellan byggnaderna?


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Medlem

Du kan gå vart du vill hoppa, svinga mellan byggnader.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv

Spelet fick väl bara 6.0 hos IGN ?


signatur

"Jesus loves me yes I know"

Medlem

Vad jag har hört så är spelet bra (spiderman 2 var ju också rätt fränt) men har en hel del skumma buggar så som dålig kamera.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Inaktiv

Ganska ok spel, med betoning på ganska. Kontrollen suger, kameran studsar omkring stundtals, spindeljäveln får för sig att göra lite som han själv vill ibland, ganska snabbt avklarat. Men annars så är det väl ok.

Medlem

Jag tycker det är kul att svinga runt i staden och så men inte mycket mer dock så fängslades jag av storyn och bara vill ha mer av det. Fighting system i spiderman har aldrig varit bra att bara nötta på två knappar känns inte direkt roande i längden

Inaktiv

Blir väl köp när priset sjunkit...


signatur

"Jesus loves me yes I know"

Medlem

Hmm, hur långt är det? Är extremt sugen på ett nytt actionspel som INTE är en taktisk shooter.


signatur

Videomupp

Medlem

det tar ungefär 11 till 12 timmar att klara men sedan finns det en hel del saker att göra efter main story

1
Skriv svar