Medlem
MotoGP

sitter och känner ett ganska stort sug efter att köra lite hoj, både vad gäller IRL och i soffan...

det jag funderar på är om jag ska köpa ett nytt (eller begagnat) MotoGP 3 eller ett begagnat MotoGP (1) (till XBOX)

vet inte riktigt varför men av någon anledning har jag fått för mig att MotoGP 2 och 3 är så... "oseriösa" med streetfighters, gaturace osv.

det jag är intresserad av är realism, verklighetsbasering och realism... typ hehe - alltså att köra på riktiga/officella banor med riktiga sporthojar - men visst, om dom extra tilläggen i 3'an inte har sabbat detta så köper jag ju mer än gärna hellre det - men skulle vilja ha information från någon som vet!

vilken version av spelet borde jag köpa?


signatur

Go for it - ALL or Nothing!

Medlem

Jag har visserligen bara spelat demot av Motogp 3 och det var rätt skoj. Vet inte hur pass realistiskt det är jämfört med andra spel i serien (och inte jämfört med verkligheten för den delen heller ), men det känns helt ok och det går fort.

Finns säkert nån här som kan ge en bättre synvinkel på spelet.

Medlem

MotoGP 06 till 360 är mycket realistiskt i min åsikt... är det samma utvecklare så tror jag att de andra också är det.

Medlem

jao, jag har lirat MotoGP 1 (på PC, demo) och det var okej. har när jag tänker efter testat 3'an också, men då va min gamla PC-burk för usel för att det skulle flyta på bra och därmed fick det ingen rättvis chans, plus att jag inte gillade streetfighters och race på gator och torg...


signatur

Go for it - ALL or Nothing!

1
Skriv svar