Command & Conquer 3: demo på marketplace

Inaktiv
Command & Conquer 3: demo på marketplace

Jag tyckte det var riktigt kul! Väldigt imponerad över hur bra de lyckats med kontrollerna.

Tidigare tyckte jag strategispel var totalt uteslutna från att liras på konsol. Men detta ändra allt. Kan mycket väl bli ett köp

Väldigt bra demo med. Man får tutorial, prova på kampanjen och även testa att fightas online. Tummen upp!


signatur

"Jesus loves me yes I know"

Medlem

Skönt att höra att kontrollerna är okej iaf..


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Kändes ju helt miffo att lira strategi med en kontroller nä usch fyfan va trist.. strategi hör hemma på pc förfan.

Inaktiv
Skrivet av SWEBarb:

Kändes ju helt miffo att lira strategi med en kontroller nä usch fyfan va trist.. strategi hör hemma på pc förfan.

Men för de som inte har PC eller vill prova på en lite annorlunda upplevelse tycker jag det är ett bra alternativ!


signatur

"Jesus loves me yes I know"

Inaktiv

får fan inte hem skiten, försökt 4ggr att starta om och ta bort men det går förjääääävligt sakta, sen har det stannat helt 2ggr.

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

Kändes ju helt miffo att lira strategi med en kontroller nä usch fyfan va trist.. strategi hör hemma på pc förfan.

Jag har inte prövat C&C3 men jag prövde på BFME2-demot och jag tyckte det var helt ok att lira det på 360. Visst, har jag chansen att välja spelar jag helst strategi på PC men alla kanske inte har den möjligheten, eller vill hellre sitta bakåtlutad i soffan och slölira lite.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Inaktiv

Har precis lirat demot på C&C3, och det var f#n kul! Jag lirade demot på BFMEII på xbox, och det var inte specielt kul tyckte jag. Det var inte samma känsla som med mus, men C&C3 var faktist över förväntan. Det var micket roligt:)

1
Skriv svar