Medlem
Guitar Hero 3!

Snälla, kan någon förklara vad som pågår!?

GH2 släpptes nyss till 360'n, och snart släpps GH3? Känn dig blåst liksom! Hade jag vetat att GH3 skulle släppas någon månad efter GH2 så hade jag fan inte köpt GH2. Någon som har koll på detta och kan förklara vad som pågår? Ska man behöva köpa GH3 också?

Tack på förhand!
/ Walt


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Ta't lugnt, GH3 kommer i slutet av året..

Medlem

Jojo, men ändå.. Känns onödigt med en uppföljare så tätt intill föregångaren. GH2 kan räcka ett väldigt bra tag bara man får tillgång till nya låtar och kanske t.o.m nya gitarr modeller i butiken.

Men jaja, får väll bara svälja det här. Blir nog ändå ett köp av GH3..


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Jo, jag tror jag förstår hur du känner dig. Men GH-licensen har ju övergått till Neversoft/Activision som förmodligen lagt ner en hel del pengar för att få den, så vi kan nog vänta oss att de kommer pumpa ut en hel del titlar under den kommande tiden.

Du kan ju dock trösta dig med att det blir billigare att köpa ett helt nytt spel, än det blir att köpa låtarna över XBL.

Medlem
Skrivet av Kyraal:

Jo, jag tror jag förstår hur du känner dig. Men GH-licensen har ju övergått till Neversoft/Activision som förmodligen lagt ner en hel del pengar för att få den, så vi kan nog vänta oss att de kommer pumpa ut en hel del titlar under den kommande tiden.

Du kan ju dock trösta dig med att det blir billigare att köpa ett helt nytt spel, än det blir att köpa låtarna över XBL.

Jo, det är ju sant iofs..


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Umm GH2 släpptes ju bara nyss på Xbox360, det har la funnits ute ett ganska bra tag på PS2'an...


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Kommer den nya gurran funka till GH2 och tvärtom tro?


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Ps2 gitarren funkar till alla Ps2 spelen GH1-2 ryktas ju lite om att GH 80´s edition kommer exklusivt till ps2. har inga källor såhär på kort arm dock. 360 kontrollen funkar givetvis till GH2-3. Ps2 kontrollen funkar kanske även till PS3 har ingen aning, har inte ps3.

Medlem

Hoppas det, skulle vilja lira splitscreen med två olika gurror


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

1
Skriv svar