Browser till Xbox 360?

Inaktiv
Browser till Xbox 360?

God morgon!

Jag är i stort behov av en ny PC. Den här går i princip bara att surfa på, och spela spel som släpptes innan 2002 om jag har tur. Men jag har en riktigt tajt budget och har funderat på att byta ut PC'n mot en konsol.

Men som det ser ut idag så måste man kanske vänta till nästa generations TV-spel för att kunna göra det? Kommer det någonsin vara möjligt att surfa, ladda ner prylar och chatta bekvämt och smidigt, med tangentbord och mus, på konsoler?

Jag vet att många är emot idén att konsoler skulle bli som datorer, själva mångsidigheten. Jag var det själv, innan jag blev arbetslös. Men det positiva är ju prestandan man får för priset, så måste man inte byta försän nästa generations TV-spel kommer ut. Ah, bekvämligheten att slippa kraschande datorer och ständigt byte av hårdvarukomponenter...

Jag läste att MSN kanske ska komma till Xbox 360? Kommer det också en browser? IE7 t.ex? Det vore ju underbart. Då skulle jag verkligen kunna tänka mig en Xbox 360. Jag har läst att browsrarna till Wii och PS3 är hemska. Wii har för låg upplösning för att surfa på tror jag, och PS3 är för dyr.

Tack för mig,
Isaz

Medlem

forsätt använda datorn för chattandet osv och köp en konsol för att spela på.
kommer väll komma browser osv till 360 också men än så länge vet man inte mycket om det.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

1
Skriv svar