Åsikter hitåt!

Medlem
Åsikter hitåt!

Jag är väldigt nöjd med mitt Ps3. Den är grym för att kolla på film och kul att spela på. Tyvärr så har jag endast Resistance (njae) och motorstorm (jadå!) tillgängligt eftersom jag köpte starter pack. Motorstorm är kul men eftersom jag inte kommer ha internet tillgängligt ett tag går multiplayer bort. Därmed också livslängd.

Snart kommer Skate. Det borde hålla mig mätt till supermånaden november. Men jag känner ändå att det fattas något. Ett spel som jag kan ha kul länge med och som går att avnjuta utan multiplayer som kan hjälpa skate att hålla mig mätt.

Jag har kollat runt lite, Heavenly Sword verkar kul (God of War-fan) men lite för kort för det jag är ute efter. Colin McRae Dirt testade jag på PC, men det har blivit för arkadigt. Call of Duty 3 känns på nåt sätt last-gen. Tiger Woods kanske är kul, vet ej. Fight Night tror jag inte håller så länge. NHL 08 ser kul ut, men jag har inte sett något gameplay från fullständiga versionen.

Vad tycker ni? Har jag fel, har jag missat något? Ge mig era åsikter så att jag kan bestämma mig. Fast budgeten säger endast ett spel. Måste ha kläder i höst.


signatur

Remember when you were young? You shone like the sun

Medlem

^- Lair och gundam påstår folk vara guds gåva till folket-

Medlem

Inte intresserad av drakar, demoner och mechs.

Sen har jag hört att de är skit. Kanske va därför du tog upp just dom två. Fiffigt!

Ni får gärna låta bli att göra det till en Fanboy-battle tråd. Vill bara veta vad ni tycker.


signatur

Remember when you were young? You shone like the sun

Inaktiv

Jag måste säga att jag är rätt nöjd med min Ps3 jag med. Har för närvarande Motorstorm o Nhl2k7 vilket jag tycker är skoj. Väntar dock på en hel del godsaker. Har alltid tyckt om ps konsolerna så.

Inaktiv
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

^- Lair och gundam påstår folk vara guds gåva till folket-

jasså?
ännu ett påstående som din xbot hjärna tänkt ihop..

angående att heavenly sword skulle vara kort..Gears of War är oxå kort i SP, men ingen whinear över det?
heavenly sword är så långt som det behöver vara vågar jag påstå.

jag kan rekommendera Ridge Racer7, finns en demo på PSN som man får LADDA NER GRATIS, det är lite specielt så det är bäst om du testar en demo först.
som du nämner så dör ditt internets snart, då kan RR7 vara bra då man spelar det om o om igen för att slå nya rivaler och låsa upp nya bilar, banor och hemliga musikspår (väldigt trevlig feature).

funderar själv på o köpa DiRT, då det oxå lär tålas att spelas om ett par gånger..

och som du nämner, skate är nog spelbart..testade demon på 360..mnjo..inte helt såld dock

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

^- Lair och gundam påstår folk vara guds gåva till folket-

Vissa kan det där med ironi. Andra har bara hört talas om det.

Medlem

^- Well, ska inte lair ha blivit bättre med någon kontroll update och gundam var det någon som varit nöjd med tidigare på detta forum när han hade köpt det. Sen om TC inte är intresserad av drakar, demoner och mechs så vet jag ej varför han har köpt den konsolen som har mest stöd från japanska devs, det är ju i princip sånt de spottar ur sig.

Om du inte så låst vid exklusiva titlar så skulle jag starkt rekommendera Ninja Gaiden Sigma, Tom Clancy's Rainbow Six Vegas och the darkness.

Medlem

Köpte den för att jag hade en ps2 tidigare, tyckte mer om de Ps3 exklusiva titlarna, filmstödet och hårdvaran.

Ni verkar ha missuppfattat mitt internetproblem, jag lyckades aldrig fixa mitt internet så jag har inte tillgång till demos å sådant.

Vad tycker ni om Dirt? Vet ni nå om NHL 08?


signatur

Remember when you were young? You shone like the sun

Medlem

Vad är problemet med Internet?

Medlem

DiRT är kul till pc iaf, lär göra sig bättre på konsol då det e assvårt att styra med tangentbord >.<


signatur

Tempus fugit.

Inaktiv

Ninja Gaiden Sigma lär dig hålla dig upptagen ett tag...dock är 2 av bossarna drakar och sånt gillade inte du..

Fight Night 3 är riktigt roligt om du gillar boxning det vill säga, det var ett av de första spelen jag skaffade och har inte lessnat än, dock svårt att hitta bra motstånd bland polarna Men det är ju kul att skapa någon flummig snubbe och göra honom till champion of the world ^^

Inaktiv
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

^- Lair och gundam påstår folk vara guds gåva till folket-

Om du inte tyckte att Gundam var bra,vrf startade du ingen tråd om det då? HAHA


signatur

Redigerat 1992-02-22 20:42 av Jianlian23

Medlem

^- Du får se det hur du vill Jianlian, men även om du ser mig som en fanboy så har jag bidragit mer till denna tråd gällande vad TC ville veta än vad du har gjort, vilket är ganska sorgligt.

Håller med Thefonze om Fight Night 3, man kan förhoppningsvis få tag på det ganska billigt nu och det är ganska kul även om man inte intresserad av boxning. Jag är det definitivt inte men det har givit mig många timmars glädje.

Inaktiv

Wow, bidragit med ett sarkastiskt inlägg, fan vad bra! I den andra posten så sa du att PS3:s exklusiva titlar bara var japanska spel...

Jaja, ontopic: Om du vill ha bra spel som släpps i Höst (redan släppts) Rekkomenderar jag:
Unreal tournament (tidsexklusivt till PS3)
Pro Evolution Soccer 2008 (Mer innehåll till PS3 versionen eftersom att PS3 har Blu-Ray )
Eye-of judgement
folklore
Haze (släpps i November)
Ratchet and clank future: Tools of Destructions

Bara nåra jag kmr på just, nu... Finns massa fler


signatur

Redigerat 1992-02-22 20:42 av Jianlian23

Inaktiv

playstation är ju dom skeva frisyrernas mästare.
och bluray hit och bluray dit,
har ni inget annat att komma med ?
360 knäcker ps3 med exklusiva spel.
ps3 tomtarna kommer gråta nu i höst, vinter och nästa år.

Inaktiv

signatur

Redigerat 1992-02-22 20:42 av Jianlian23

Inaktiv
Skrivet av F3D:
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

^- Lair och gundam påstår folk vara guds gåva till folket-

angående att heavenly sword skulle vara kort..Gears of War är oxå kort i SP, men ingen whinear över det?

Kanske för att det är det mest spelade mp spelet på Live just nu? Vad jag vet så har Heavenly Sword ingen MP del, inte än iaf...

Så din jämförelse är ungefär lika bra som; att ingen gnäller på att BF serien inte har någon singleplayer del alls...

Medlem
Skrivet av BangBoomBang:

playstation är ju dom skeva frisyrernas mästare.
och bluray hit och bluray dit,
har ni inget annat att komma med ?
360 knäcker ps3 med exklusiva spel.
ps3 tomtarna kommer gråta nu i höst, vinter och nästa år.

har DU inte mer att komma med än en spydig kommentar som inte hjälpte trådskaparen ett ändaste dugg. utan gjorde det han inte ville att folk skulle göra.


signatur

"I wrap my raskal two times, because i like it to be joyless and without sensation. Its a way to punishing supermodels."

Inaktiv

en spydig åsikt är också en kommentar.
även om den bara är menad till att retas.

Medlem
Skrivet av Ragganof:
Skrivet av BangBoomBang:

playstation är ju dom skeva frisyrernas mästare.
och bluray hit och bluray dit,
har ni inget annat att komma med ?
360 knäcker ps3 med exklusiva spel.
ps3 tomtarna kommer gråta nu i höst, vinter och nästa år.

har DU inte mer att komma med än en spydig kommentar som inte hjälpte trådskaparen ett ändaste dugg. utan gjorde det han inte ville att folk skulle göra.

Klart han inte har, det är ju BBB! 99% av hans inlägg är helt meningslösa och utan någon som helst substans.

Medlem
Skrivet av Hubbe:
Skrivet av Ragganof:
Skrivet av BangBoomBang:

playstation är ju dom skeva frisyrernas mästare.
och bluray hit och bluray dit,
har ni inget annat att komma med ?
360 knäcker ps3 med exklusiva spel.
ps3 tomtarna kommer gråta nu i höst, vinter och nästa år.

har DU inte mer att komma med än en spydig kommentar som inte hjälpte trådskaparen ett ändaste dugg. utan gjorde det han inte ville att folk skulle göra.

Klart han inte har, det är ju BBB! 99% av hans inlägg är helt meningslösa och utan någon som helst substans.

Den sista procenten är inlägg som är off topic.

Inaktiv
Skrivet av Ragganof:
Skrivet av BangBoomBang:

playstation är ju dom skeva frisyrernas mästare.
och bluray hit och bluray dit,
har ni inget annat att komma med ?
360 knäcker ps3 med exklusiva spel.
ps3 tomtarna kommer gråta nu i höst, vinter och nästa år.

har DU inte mer att komma med än en spydig kommentar som inte hjälpte trådskaparen ett ändaste dugg. utan gjorde det han inte ville att folk skulle göra.

var den så spydig ?
nu är jag mer spydig isåfall när jag lär dig stava.

*ett ändaste dugg*
du vet väl att det stavas enda hoppas jag.
så du ska skriva såhär istället,

ett endaste dugg
så nu var man spydig

Medlem
Skrivet av Jianlian23:

Wow, bidragit med ett sarkastiskt inlägg, fan vad bra! I den andra posten så sa du att PS3:s exklusiva titlar bara var japanska spel...

Wow, läs igen vad jag skrev jianlian. Du får det att låta som ett starkt japanskt dev stöd skulle vara något negativt.

Medlem

ÅTER TILL TRÅDEN.

Fattar inte att någon inte har nämt Rockband ännu, kommer ju bli aweeesome Little big planet? MLB the show?! De diggar jag som fan iallafall. Men ska du bara välja ett spel i höst så är det lätt rockband! Dra hem några polare o lira eller spela själv. Är man intresserad av rock/metal så är det (till 97% säkerhet) underbart

Inaktiv
Skrivet av mogvard:

ÅTER TILL TRÅDEN.

Fattar inte att någon inte har nämt Rockband ännu, kommer ju bli aweeesome Little big planet? MLB the show?! De diggar jag som fan iallafall. Men ska du bara välja ett spel i höst så är det lätt rockband! Dra hem några polare o lira eller spela själv. Är man intresserad av rock/metal så är det (till 97% säkerhet) underbart

jo rockband kommer bli svingrymt,
fast det kommer kosta en slant,
vad jag förstått kommer rockband kosta cirka 1800.
och det priset gäller för både ps3 och krysslådan.
men man får ju många instrument och det lär va ännu roligare än guitar hero.

Medlem
Skrivet av HinduTimes:

Ni får gärna låta bli att göra det till en Fanboy-battle tråd. Vill bara veta vad ni tycker.

What he said.

Lutar mot NHL 08 just nu. Det går ju utan multiplayer rätt länge ändå, med ett förbättrat dynasty mode. Sånt är viktigt för mig, därför känns inte Fight Night så kul, känns inte så episkt som det borde göra.

Åsikterna går isär om Dirt. Vilket betyder att jag kommer vänta tills mitt internet blir fixat och testa demot.

Grejen med det spelet ja e ute efter är att det och skate ska underhålla mig tills de stora titlarna börjar droppa in, November alltså. Ska därför vara släppt nu eller imorgon. LBP verkar dock grymt.

Ninja Gaiden verkade häftigt tills jag såg filmer på massa löjliga monster och spöken och en tråkig tuttfia. Verkar smaklöst. Nu får ni skynda er om ni vill att jag inte ska välja NHL 08.

Och det finns faktiskt en Fanboy-battle-tråd i xbox-forumet. Jag frågar bara om ett spel, inget exklusivt, ni behöver inte dra striden hit.


signatur

Remember when you were young? You shone like the sun

Inaktiv

blir det inget multi player i nhl 08 för ps3 ?

Inaktiv

Hur trög får man vara! Han säger att man kan spela utan multiplayer rätt länge, eftersom att han inte har internet till sin PS3.


signatur

Redigerat 1992-02-22 20:42 av Jianlian23

Inaktiv
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

vet jag ej varför han har köpt den konsolen som har mest stöd från japanska devs, det är ju i princip sånt de spottar ur sig.Om du inte så låst vid exklusiva titlar så skulle jag starkt rekommendera Ninja Gaiden Sigma, Tom Clancy's Rainbow Six Vegas och the darkness.

Låter som att du säger att det nästan bara är japanska spel dem "spottar" ifrån sig. Den "spottar"faktist ifrån sig exklusiva västerländska spel oxxå


signatur

Redigerat 1992-02-22 20:42 av Jianlian23

Inaktiv

Hey 360-fanboys.
Alla som säger att 360 har mer eklusiva spel är fanboys,
Pga att 360 har varit ute 3 år, Och ps3 inte ens 1..

Ulltimate Alliance är väl sådär,
Nhl 08 ett säkert köp, Likaså LBP


signatur

My way is better than yours :D

12
Skriv svar