Inaktiv
1.92

är det nån mer än jag som inte längre kan ladda ner saker från den amerikanska playstation store efter firmware 1.92? allt jag tar hem blir typ "corrupt data" numera.

Medlem

Dom har blockat alla som inte bor i USA.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv

Ja laddade ner Stranglehold demot igår från US PSN och hade inga problem att spela det.

Medlem
Skrivet av ysum:

Ja laddade ner Stranglehold demot igår från US PSN och hade inga problem att spela det.

Jag laddade också hem demot efter patchen, inga problem.

Inaktiv

nä det är definitivt inte fråga om nån block, det går bra att ladda ner saker... det är bara det att allt jag laddar ner blir förstört - demos går inte att installera, filmer går inte att spela, eller ser helt sabbade ut... svårt irriterande

Medlem

Konstigt... Jag tankade Folklore demot från us store och det funkade hur bra som helst (skithärligt spel btw). Jag har visserligen en amerikansk PS3:a, kanske påverkar?

Medlem

Funkar hur bra som helst för mig.


signatur
Inaktiv

det har fungerat problemfritt tidigare, förutom defjam icon-demot som inte gick igång, men efter 1.92 blev det tvärstopp.

Inaktiv

Def Jam var det enda spelet jag inte kunde instalera


signatur

Redigerat 1992-02-22 20:42 av Jianlian23

Inaktiv
Skrivet av Night Hawk:

Dom har blockat alla som inte bor i USA.

gå o lägg dig

det går att tanka från alla stores med 1.92, du kanske bara råkade få en corrupt data, try again

Inaktiv

det är det jag har gjort tyvärr. 100% failure rate än så länge, både på spel och videos... låter jag bli att köra bakgrundsnerladdning så avbryts nedladdningen lite slumpmässigt vid olika %, och det står "an error has occured" typ...

Inaktiv

Dags o flytta kanske?

1
Skriv svar