Snabba frågor om torsdag(04-09-08)

Inaktiv
Snabba frågor om torsdag(04-09-08)

Kommer man behöva förhandsboka spore om man vill köpa det i affär? Vet någon om det finns någon affär som säljer Spore för under 400kr?


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Inaktiv

Kan någon svara innan jag måste gå och lägga mig?


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Medlem

nä det tror jag inte


signatur

a.k.a fritiofsson, Jiffy

Medlem
Medlem

inte min typ av spel men man ska väl aldrig säga aldrig.

Medlem

Kommer det via steam så tar jag det nog den vägen...

Verkar ganska kul, värt att testa.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Inaktiv

Oj jag skrev fel dag. På torsdag ska det stå.
EDIT: Ändrat nu


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Medlem

Troligtvis aldrig. För när jag har en dator som gillar sådana spel så har nog folk tröttnat på det ändå


signatur

[color=black]Useless corpse. Jesus loves you. Useless corpse.[/color]

Medlem

Som med de flesta andra spel så väntar jag nog tills det gått ner i pris en aning.

Inaktiv
Medlem

Fick precis hem mitt från posten Får se om det är något att ha!

Youtube-proffs

Berätta gärna om det var något att ha.


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem
Skrivet av Polish:

Berätta gärna om det var något att ha.

Jodå, det var det Jag är helnöjd med mitt köp! Börjar få lite problem med datorn dock. Kolla min blogg, har skrivit om det där.

Medlem

Kan inte svara på din fråga då jag förbeställde och har det redan

Medlem

var förkyld o hade feber men tog ändån bussen o åkte o köpte spelet första dan

Medlem

aldrig inte min smak

Medlem

NEVAH!


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Inaktiv

I korta drag så har spelet varit så här: 5 spel i ett vara av alla fem inte skulle ha en chans om de var sålda separata. Men spelet lyfts upp tack vare den fungerade editorn= 3/6 Bra.
Besvikelser:
RTS delen är för simpel när man bara kan ska en typ av land-, vatten-,luftfordon. Jag hade gärna sett att man kunde ha minst 10 olika enheter inkl infanteri
Editorn funkar okej men den är långt ifrån bra. Allt går finnt så länge man vill ha ett jämnt antal ben och armar och helt symentriska figurer. Om du tex vill ha ett ben istället för två så finns det ingen enkel switch utan man måste pröva sig fram och desto fler ben man har desto svårare blir det. Att måla sina gubbar har ett jobbigt system.
RTS delen har ett av världens sämsta sparnings system. När man har spenderat typ 20 min i Bygg bilar mode så kanske man vill spara sitt arbete och klickar på save men då missar man att fienden har en flotta på 20 enheter som bombarderar din bas precis efter du har loadat. Man kan bara ha en sparning så det är ju kul.
Röstskåde speleriet i Rymd fasen tröttnar nu på snabbt eftersom det bara finns en röst som pratar sims i en skit glad ton och upprepar något i sti med: hfioadshfåpiho stup i kvarten


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

1
Skriv svar