Company of heroes:Tales of valor

Medlem
Company of heroes:Tales of valor

Over at Amazon.com is a new product called Company of Heroes: Tales of Valor. A new expansion maybe? With new factions? The only information so far is the price being $29,99 and the March 1, 2009 as the release date. You can find it here, so start the guessing lads! We'll keep you updated.

Nyhetet är hämtat från total gamignetwork.com

Inaktiv

varför fixar de inte klart company of heroes som finns ute nu istället för att göra ett nytt spel? -.-

Inaktiv

Va pratar du om? detta måste vara en ny expansion. Hoppas att det handlar om stillahavs kriget!

Edit. Det kommer nog att visas på liepzig game convation i tysklan (skrivbettre själv)


signatur

Jag vill ha ett Project Sylpheed 2, drömma kan man alltid.

Medlem
Medlem

Bara dom gör ett spel som är mer balanserat som on-line spel så blir jag glad!
Som det är nu så är det ju helt omöjligt att vinna med allies. Efter 5 minuter rullar dom tyska tanksen på hela kartan medan allies fortfarande springer med infanteriet!!

Medlem

Rykten talar om Ryssar mot Japaner i denna kommande expansion/fristående sådan.


signatur

Gamer since day one!

Medlem

hoppas på ett vietnam inspirerat CoH!

Medlem

Hmmm vietnam vore inte dumt alls


signatur

Gamer since day one!

Medlem

hoppas verkligen på att dom visar ryssarna nu för att dom gjorde det tyngsta jobbet för att besegra tyskland.

är trött på detta ständiga upprepande av d-dagen, caen, ardennerna mm om man jämför med östfronten och tex slaget vid Kursk så dog mer folk än på hela västfronten under hela kriget.:)


signatur

Sånt e livet

Medlem
Skrivet av SwedenRocks:

hoppas verkligen på att dom visar ryssarna nu för att dom gjorde det tyngsta jobbet för att besegra tyskland.

är trött på detta ständiga upprepande av d-dagen, caen, ardennerna mm om man jämför med östfronten och tex slaget vid Kursk så dog mer folk än på hela västfronten under hela kriget.:)

FETT tummen upp för det!

Kursk har vi bara upplevt i Blitzkrieg vad jag kan komma ihåg så det vore trevligt med tidernas största pansarsla COH style.


signatur

Gamer since day one!

Inaktiv

Verkar coolt, vill ha hela WW2 då i kampanj tom de delarna som föregångarna drog upp... Sedan tycker jag att CoH spelstil är konstig, vill hellre ha samla resurser och bygg imperium.


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

Company of Heroes: Tales of Valour is official!

http://relicnews.com/archives/2008/11/company-of-heroes-tales...


signatur

Gamer since day one!

Medlem

äääh skitsnack, Kan se Company of Heroes 2 framför mig.

det är första världskriget.. alla sitter i sina skyttegravar dygnet runt...
Rör dig utanför skyttegraven för att attackera fienden så dör du på en millisekund...så.. det du ska göra är att döda fienden i deras skyttegravar utan att du själv dör.. Timelimit: 3 timmar.

Good luck commander!

Medlem

jag har lite nyheter om tales of valor.

Relics community manager, Thunder clarifies a few details about the upcoming expansion Tales of Valor.
Hey folks, I just wanted to clear up some of the initial questions about Tales of Valor.

1) No new factions are going to be introduced in Tales of Valor.
2) The new units are new models and textures. New.
3) Direct fire is something that we're featuring in the campaign, and perhaps one of the new multiplayer modes. It's not something you'll be using in a standard multiplayer game.

There ya go. I think that the expansion will have something for everyone, single-player fans and fans of multiplayer.

1
Skriv svar