Pro Evolution Soccer 2009

Inaktiv
Pro Evolution Soccer 2009

Undrar om min dator klarar av PES 2009;

Intel quad 2.4ghz
960 GB
Geforce 8600GT
3 GB Ram Minne

Medlem

http://tinyurl.com/6xqeo9

Det är inte så fruktansvärt svårt.

EDIT: Eller tanka demot från fz och prova.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Inaktiv

Hittar ingen annan pes tråd (?) så jag postar här: Här är det med dräkter och emblem till ps3 (förutom konamis egen uppdat. patch) finns det nåt hyffsat fullständigt än? Någon vänlig själ som vet?

Medlem

Jag vet inte riktigt hur det är med den saken. Men jag tycker att PES får mer och mer rättigheter och jag tycker att de lagen som fanns redan 2008 räclte till, för PES har de lagen som man vill spela med! Nu vet jag dock att det finns ännu mer lag/emblem och "rätta spelares namn"

Medlem

ja det funkar. polarn kör det på en enkärnig opteron 146


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Medlem
Skrivet av oskster:

Hittar ingen annan pes tråd (?) så jag postar här: Här är det med dräkter och emblem till ps3 (förutom konamis egen uppdat. patch) finns det nåt hyffsat fullständigt än? Någon vänlig själ som vet?

Winning eleven blog har en option-fil för PS3.

Kör själv på PC men enligt beskrivningen verkar den ganska bra.

Inaktiv
Skrivet av noodles:
Skrivet av oskster:

Hittar ingen annan pes tråd (?) så jag postar här: Här är det med dräkter och emblem till ps3 (förutom konamis egen uppdat. patch) finns det nåt hyffsat fullständigt än? Någon vänlig själ som vet?

Winning eleven blog har en option-fil för PS3.

Kör själv på PC men enligt beskrivningen verkar den ganska bra.

cheers!

Inaktiv

¨nån som vet hur man gör en cykelspark och en rabona (vasques) ?? mvh lumber

Inaktiv

nån som vet hur man gör för att lägga in en patch till ps3:an? vill lägga in joga bonito patchen men vet inte riktigt hur man går tillväga .. hoppas nån kan hjälpa mig! mvh lumber

1
Skriv svar