NHL 09 PC och upplösningar!!!???

Medlem
NHL 09 PC och upplösningar!!!???

Har en lcd skärm som kör i 1680x1050 och blev besviken att i nhl 09 kan jag max ha 1280x1024:(

Någon som vet om man kan ändra detta på nåt sätt?? Tycker det är sunkigt av EA att inte ifxa så wide skärmar har stöd också


signatur

Antec 900 Gamer-Asus P5K Premium-Intel Quad 6700-Creative S-Fi Fatality Pro-Asus 8800Gts 512Mb-Samsung 500Gb HD-Corsair 4Gb 6400 Ram-Vista 32Bit

Medlem

Har du testat att fixa och trixat med sgsm dokumenten?Du kanske kan ändra från 800 - 600 till 1680 - 1050... Brukade funka på gammla spel såsom nya. Men man kan inte direkt sagt att dom satsat allt dom har på PC versionen så du ska inte förvänta dig för mycket.


signatur

Mitt motivation är: Varför göra det nu när jag kan göra det senare.

Medlem

Nope, can't do. Detta pga att EA skiter fullständigt i PC-marknaden när det gäller sportspel. Mitt råd: Köp något annat.

Medlem
Skrivet av MrStalker:

Nope, can't do. Detta pga att EA skiter fullständigt i PC-marknaden när det gäller sportspel. Mitt råd: Köp något annat.

A-MEN!


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

1
Skriv svar