Medlem
Klass Balansen?

Jag har en liten förfrågan, kan någon som spelar early acesss, kort skiva ihop lite kort hur dom olika klasserna fungerar och vad dom ahr för för och nackdelar, och självklart om någon är gimpad/trasig och eller någon för overpowered. tack på förhand, SorbP


signatur

P.L.U.R

Medlem

största delen tycker jag verkar spela melee klasser. barb, assa, conq, guard, etc.
det är verkligen inte lätt att hålla emot som caster i PvP tycker jag, men annars som caster i quest och solo funkar det fint.
verkar som att casterklasser börjar lite svagt men ökar, hoppas att de äger i end game.
svårt att säga något redan nu också då ingen har egentligen hunnit testa alla klasser och sett hur de står sig genom hela spelet.
jag tror att det kommer ske många updates på just den sidan i spelet så fort spelet rullat igång på release. känns som att melee gentemot casters är lite väl tuffa i PvP iaf.

Medlem

Det ända nackdelen med balansen är igenligt mig att Assassins skadar så skukt mycket , men de har balanserat det nu tror jag, men de tål ju ingentink i för sig


signatur

Remember remember the fifth of November

Gen
Medlem

Assassins sägs ha den högsta singletarget DPSen @ lvl 20 iaf.

Angående PvP så får vi ju se hur det ser ut när folk är lvl 80. Den PvPn jag träffar på är nästan uteslutande 2vs1 & 3vs1 och då räknas inte skills.

Inaktiv

Assassins har bästa singletarget DPS men i PVP handlar det inte om dps utan det handlar om mobility / CC och barbarer har just det.

Medlem

trist nog spelar 50% av ingame populationen just barbar så det hoppar man nog. blir ranger för min del eller ngn caster kanske necro

Medlem

Lirar som Herald, striderna kan ta mycket roliga vändningar när du vid ungefär halv hp kör en skill som låser motståndaren på platsen och sedan förvandlar du dig

Inaktiv

För mig blire nog "Demonologist" om jag ska köpa det. Tror att jag köper det imorn, men verkar som det är full bokat här jag bor


signatur

Swedish MMO news site! Updates everyday -> http://mmoart.netai.net/

Medlem

Assassins ska göra cpskada på singletargets, det är lite deras grej. Sen hur pass feta dom är har jag ingen aning om, inte lirat alls än, men det är som sagt det dom gör, så att skylla på att dom gör mest skada så är juh bara dumf

Medlem

Blir en Dark Templar imorgon för min del tror jag.


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

Har hört att Tempest of Set blir fetaste AoE Magen bäst att grinda med


signatur

Remember remember the fifth of November

QRT
Medlem

Tråkigt att så många kommer köra barbar :/ Jag vill ju vara en, men nu tvekar jag.

Medlem

Det blir lätt en Caster class först, sen andra för att testa!!!
Caster = MMO enligt mig...

Medlem

Har för nuvarande en level 47 Guardian och kan bara säga att det varierar väldigt.
Jag har aldrig förlorat en fight mot en jämnlevel än, kan bero på att guardians kan ta så skadat mycket stryk.

1
Skriv svar