Gen
Medlem
AoC skeppas!!!

JIPIIII !!! :heart::heart::heart::heart:

Hej!

Vi vill meddela dig att din order idag har levererats ut från vårt lager, vilket innebär att du bör ha leveransen nästkommande arbetsdag.

Det som levererats till dig är följande:
Artikelnummer Antal Benämning
XXXXX 2 PC - Age of Conan: Hyborian Adventures Collector's Edition

Ditt kundnr hos oss är: xxx
Fakturanr: xxx
Kolli-id på paket: xxxSE

OBSERVERA!
Om försändelsen är för stor för att lämnas i din brevlåda, kommer du att få hämta ut den hos ditt postutlämningsställe. Då tar det tyvärr ofta en dag extra innan du får meddelande om att försändelsen kommit fram.

Med vänlig hälsning

CDON.COM

Medlem
Medlem

gött för dig då

Medlem

beställde dagen efter collectors edition exemplaren tog slut från webhallen, och så dum som jag är avbeställde jag den imorse för jag var så rädd att inte få den i tid, såg lite senare att dem fått in några extra exemplar arghhh den turen jag ska ha!

bokade in en ny från spelbutiken.se hoppas bara jag får den till på fredag!

wish me luck

shit vad dyrt collectors edition blev nu, webis har ju höjt upp till 999kr nu

Medlem

Var korkad nog att (igen) beställa från Play.com.. Verkar bli samma visa som när jag köpte LOTRO därifrån.. Står att spelet är "in stock" (antagligen skitsnack om jag känner dom rätt) och status varierar från "packing" till "processing" om vart annat, precis som det gjorde med LOTRO (stod ut c:a 4 veckor, sen lyckades jag efter mycket problem avbeställa och få mina pengar tillbaka).


signatur
Medlem

Fattar inte vad som händer. Har inte varit så här exalterad av ett spelsläpp på flera år. Åååh vad jag längtar!


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem
Skrivet av SuperTank:

Fattar inte vad som händer. Har inte varit så här exalterad av ett spelsläpp på flera år. Åååh vad jag längtar!

håller med helt sjukt, jag har till och med beställt en ny dator nästan enbart för AoC!

har inte haft den här känslan sen kanske 3-4 år tillbaks, helt taggad!

Gen
Medlem

Kan säga att när jag loggade in för första gången en kvart innan de sa att servrarna skulle komma igång så bubblade det riktigt härligt i magen Tänkte : "Äntligen är man online!" *rysningar*

QRT
Medlem

har inte hört något alls ifrån webhallen ang min förbokning =(

Medlem

Jag fick min vanliga förbeställning från webhallen i brevlådan i dag. CE från Megastore kommer till posten vid 16.

Medlem

Puh, Play hade skickat idag. Ska bli intressant att spela i nästa vecka.


signatur
Medlem
Skrivet av QRT:

har inte hört något alls ifrån webhallen ang min förbokning =(

Hörde inget om min heller, men så kollade i det mailet man fick när man beställde. Finns en länk där för orderstatus, där fick jag reda på att mitt va skickat

Får mitt senare idag eller imorgon

Inaktiv

Mitt låg i brevlådan. Installerar nu


signatur

"Jesus loves me yes I know"

Medlem

Ni som fått spel idag, 1dag före "releasen". Kan ni lira redan idag på Early Access servrarna? Eller får ni nått felmeddelande?


signatur

Bara gör det.

Medlem

Installerar nu också, men jäklar vad tid det tar...

Medlem

Kom hem för 5min efter att hämtat det från posten, sitter också och installerar nu.


signatur

I'm a snake, follow me!

QRT
Medlem
Skrivet av ReDog:

Hörde inget om min heller, men så kollade i det mailet man fick när man beställde. Finns en länk där för orderstatus, där fick jag reda på att mitt va skickat

Får mitt senare idag eller imorgon

Kollade precis samma sak. Spelet ligger hos posten Blir att hämta!

Medlem

Mitt skickades idag


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Min vanilla från webhallen landade i brevlådan idag

Medlem

Beställde från pccity i Tisdags kväll, fanns då i lager fast jag har inte fått något Kolli-id än. När jag frågar om jag får avbeställa ordern så går inte det(WTF?)

Medlem

hämtade ut min CE i morse


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Inaktiv

Mitt har inte kommit än, står fortfarande som skickat på webhallens orderstatus.

Medlem
Skrivet av Combalex:

Mitt har inte kommit än, står fortfarande som skickat på webhallens orderstatus.

Har du inte fått kollinr då?


signatur

I'm a snake, follow me!

Inaktiv
Skrivet av Combalex:

Mitt har inte kommit än, står fortfarande som skickat på webhallens orderstatus.

Samma här.

Skrivet av SuperTank:

Har du inte fått kollinr då?

Jag checkade hos posten men det står Försändelsen har inte registrerats hos Posten ännu. Försök gärna igen lite senare.

Har stått så sen de skickade spelet. Börjar bli lite orolig hurvida jag kommer få spelet imorgon eller inte.


signatur

Its only after you've lost everything, that you are free to do anything.

Inaktiv

Installerat och patchat, synd man måste vänta tills imorn för att spela

Inaktiv
Skrivet av SuperTank:
Skrivet av Combalex:

Mitt har inte kommit än, står fortfarande som skickat på webhallens orderstatus.

Har du inte fått kollinr då?

Jo jag kollade på det,

Beräknad leverans:
Tidigast 23 maj
22 maj kl 18:02
Tomteboda Postterminal, Försändelsen är inlämnad

Gen
Medlem
Skrivet av Fenix:

hämtade ut min CE i morse

Samma här, plockade ut det och körde /claim för ring, cape, rhino och bag

1
Skriv svar