Age of Conan hjälp

Inaktiv
Age of Conan hjälp

Jag undrar bara om man inte förbokar själva spelet innan fredag. Kommer det vara slut på spel om man vill handla i affären senare? På fredag lr Lördag?

Medlem

Är väl helt omöjligt för oss att veta eller hur? Men av erfarenhet så säger jag nej.

Inaktiv

Tror inte det kommer vara slut. Dock så har spelet förbokats i fler exemplar än World of Warcraft och det spelet var slut i butiker i flera veckor efter realesedagen. Men det är mycket svårt att säga om det komemr vara slut eller ej, tror inte det ska vara någon fara.

Medlem
Skrivet av Kibb:

Tror inte det kommer vara slut. Dock så har spelet förbokats i fler exemplar än World of Warcraft och det spelet var slut i butiker i flera veckor efter realesedagen. Men det är mycket svårt att säga om det komemr vara slut eller ej, tror inte det ska vara någon fara.

Åfan, mer bokningar en på WoW inte illa

Medlem

Vissa butiker tillåter inte förhandsbokning(i butik), gå till en av dom. (elgiganten *host*) Det ska jag


signatur

Bara gör det.

Medlem

hur kan priseet på game card skilja så grymy mycket mellan elgiganten och webhallen? kostar 239 på webbis och 299 på elgiganten..... lite konstigt när spelet är billigare på giganten

Gen
Medlem

Konstigt ja, El-Gig brukar köpa in massiva volymer. Se bara priserna på deras PS3 spel som man ibland kan hitta för 399kr.

Inaktiv

fick precis mitt exemplar..å j*vlar va snyggt fodral synd att jag inte kan börja spela förns imorn (då öppnar serverz)..fasst tror jag ska skippa förmidagen å komma direkt på project lektionen istället

1
Skriv svar