AoC "Downloading Patch Information".... Hjälp

Medlem
AoC "Downloading Patch Information".... Hjälp

Tja

när jag ska starta age of conan står de bara i startern "Downloading patch information" och ingenting händer.

Någon som har någon snabb lösning?

Gen
Medlem

Loginservrarna är överbelastade. Tryck Cancel och försök igen. Eller vänta lite så kickar det igång. Sist jag loggade in fick jag vänta ca 20sec. Ingen fara imo eftersom det alltid är lite ostabilt i början.

Medlem

Alltså, i vanliga fall så ska den Scanna local files först, och sen så ska den Download patch information.
Men den startar bara på "Downloading patch information" direkt i början så fort ja startar, den scannar inte nåra filer först utan bara hänger sej där.

Tror inte de är samma sak som du beskriver.

Medlem

Det tror jag. Servern är överbelastad.


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

ibland hjälper det att döpa om conanpatcher.exe.temp.0 till .exe


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Medlem
Skrivet av Fenix:

ibland hjälper det att döpa om conanpatcher.exe.temp.0 till .exe

Källa på det?


signatur

Niet.

Medlem
Skrivet av Theade:
Skrivet av Fenix:

ibland hjälper det att döpa om conanpatcher.exe.temp.0 till .exe

Källa på det?

Har gjort det själv, då jag hade problem att patcha. Döp om den senaste tempfilen så bör det funka


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Inaktiv

Alltså detta är det sämsta jag varit med om.

Man kan inte komma in i spelet.
Försöker man ta sig in på forumet för att få info om vad som händer så kräver de att man skall vara registrerad för att ens kunna läsa forumet.
Mina account uppgifter funkar inte att logga in med utan det är en separat registrering.
Försöker man registrera sig på forumet så säger den "Sorry, registration has been disabled by the administrator." Hur fan skall man kunna få information eller ngt? Jag har ju fan betalat för detta då borde jag åtminstonde få information om när jag kan tänkas kunna spela!!!!

Fucking jävla dåligt Funcom


signatur

//Matelm
PIRAT - www.piratpartiet.se

Medlem

Fungerar perfekt för mig, snarare du som är "fucking jävla dålig".

Istället för att göra ett inlägg varav 95% är klagomål så kan du istället skriva vad som är felet (mera invecklat).

Inaktiv

Kanske litte sent nu men, för att regga dig till forumet kan du logga in i din account sida så finns där en option som låter dig ändra/create forum info, står nått sånt. där skriver du in en användarnamn o pass. Gick för mig.

Inaktiv
Skrivet av Petah:

Fungerar perfekt för mig, snarare du som är "fucking jävla dålig".

Istället för att göra ett inlägg varav 95% är klagomål så kan du istället skriva vad som är felet (mera invecklat).

Mitt problem är att jag inte får någon information av dem.

Löste felet så jag är inne och är positivt överaskad av spelet men det jag klagar på är hur de hanterat att informera spelarna jenom att stänga ute dem helt.


signatur

//Matelm
PIRAT - www.piratpartiet.se

Inaktiv
Skrivet av Chavve:

Kanske litte sent nu men, för att regga dig till forumet kan du logga in i din account sida så finns där en option som låter dig ändra/create forum info, står nått sånt. där skriver du in en användarnamn o pass. Gick för mig.

Tack detta var vad jag ville veta.


signatur

//Matelm
PIRAT - www.piratpartiet.se

Gen
Medlem
Skrivet av Ballong:

Alltså, i vanliga fall så ska den Scanna local files först, och sen så ska den Download patch information.
Men den startar bara på "Downloading patch information" direkt i början så fort ja startar, den scannar inte nåra filer först utan bara hänger sej där.

Tror inte de är samma sak som du beskriver.

Alltså, den kolla efter ny patch först, sen scannar local files och om det nu ÄR en ny patch uppe så tankar den den sist. Eftersom "Downloading patch info" ska kollas upp på en millisekund så ser man det inte....om allt funkar som det ska

1
Skriv svar