Battlefield 2: Complete Collection ballar ur!

Inaktiv
Battlefield 2: Complete Collection ballar ur!

Jag köpte hela kitet för jag fann det till ett så jävla nice price (98 kr på Megastore) och skapade ett nytt konto. Installerade och registrerade Booster packsen och Special Forces men problemet är: Jag hittar inte Special Forces .exe fil och så har inte mitt konto varken dom nya mapsen eller den nya bonusen man får av Special Forces, att man får 2 unlocks per rank level och inte bara 1.

Letade genom forumet efter liknande problem men fann inte så postar en ny tråd. Säg till om det är repost.

Medlem

Om du har installerat SF och inte hittar en ".exe" så gö en "genväg" till BF2.exe på skrivbordet sen gå in i egenskaper sen lägger du in "+menu 1 +fullscreen 1 +modPath mods/xpack +ignoreAsserts 1" på mål. Exempel:

"C:\Program Files\EA GAMES\Battlefield 2\BF2.exe" +menu 1 +fullscreen 1 +modPath mods/xpack +ignoreAsserts 1

Inaktiv
Skrivet av Wobbler!:

Om du har installerat SF och inte hittar en ".exe" så gö en "genväg" till BF2.exe på skrivbordet sen gå in i egenskaper sen lägger du in "+menu 1 +fullscreen 1 +modPath mods/xpack +ignoreAsserts 1" på mål. Exempel:

"C:\Program Files\EA GAMES\Battlefield 2\BF2.exe" +menu 1 +fullscreen 1 +modPath mods/xpack +ignoreAsserts 1

Tackar för din assistans Googlade fram nästan samma svar, fast på engelska, utan att personen i fråga förklarade VAR man skulle skriva det. Så tack att du förklarade utförligt.

1
Skriv svar