Patch 1.5 - Kickad/disconnectad utan meddelande

Medlem
Patch 1.5 - Kickad/disconnectad utan meddelande

Tja!
Jag installerade den nya patchen idag. Av nån konstig anledning så blir jag kickad (eller bara disconnectad?) efter ungefär 2 minuters spelande. Jag har prövat alla servrar - en del servrar kan jag inte ens ansluta till dock.
Det skumma är att jag inte får något som helst meddelande om vad som hänt vid något av tillfällena...

Tänkte att det kanske var PunkBuster som spökade, så jag körde deras exe-fil och uppdaterade PB till BF2. Samma fel ändå tyvärr.

Någon som har en aning om vad som kan vara fel? Är det ens värt att köra med den här patchen över huvud taget ännu?
(Jag kör Win XP med senaste SP)

Medlem

Trist detta verkligen... Jag kommer inte ens in på någon server. Jag trycker anslut. Musiken i menyn slutar och 5 sekunder senare så blir jag utskickad i server browsern igen...

Way to go Dice !


signatur

dizzid1a. Say What?

Medlem

Händer samma sak här. Det är bara att joina en annan server alt. testa logga ut och in (bf2-kontot) och försöka igen.


signatur

"I don't need to get a "LIFE" , Im a gamer, I got lots o lifes"

Inaktiv

Prova att ladda en singleplayer map efter ni har installerat patchen. Battlefield måste ju optimera någonting när man har ändrat inställningar eller när man har installerat det.

Det var så jag fick det att funka

Medlem

Kommer inte heller in på server:( Efter jag väljer en map blinkar det bara till och vipps är man tillbaka vid serversena. ::(


signatur

B lup

Medlem

själv får jag bara CTD har uppdaterat punkbuster flera gånger utan problem.. fattar inte hur sketet det här spelet är.. alltid problem.

Medlem

har avinstallerat 1.5, är ju bara en beta patch och det e väldigt få spelare som använder den.


signatur

Spelat sedan q2 :)

1
Skriv svar