BF2 skivan kan inte läsas av min dator :/

Medlem
BF2 skivan kan inte läsas av min dator :/

what to do?

Har Bf2 hemma men kan inte installera det för att datorn inte kan läsa skivan. När jag stoppar in skivan så laddar datorn som attan men den kan inte hitta skivan :/

hlp plz


signatur

Rawr

Medlem

Har du provat att tvätta av skivan ordentligt?
Funkar den på nån annan dator?

Medlem

jag hade också det problemet sist jag skulle installera - funkade av någon anledning när jag kopplade in min gamla dvdläsare istället...


signatur

"That's the second biggest <object here> I've ever seen!"

Medlem
Skrivet av Pliskin:

Har du provat att tvätta av skivan ordentligt?
Funkar den på nån annan dator?

Det har fungerat på en annan dator. kanske bara är min dvd läsare.

Kan man inte på¨något lagligt sätt ladda ner det och använda cd-keyn som jag har?


signatur

Rawr

Medlem

Det du skulle kunna göra är ju att ladda ner spelet (vet inte om det är lagligt, men du har ju trots allt köpt spelet)...installera spelet med din cd-key och sen laddar du ner en mini-image som du mountar med daemon tools bara.


signatur

"I don't need to get a "LIFE" , Im a gamer, I got lots o lifes"

Medlem

Jag gjorde som du sa men nu blir jag kickad relativt fort från en server av Punkbuster...

"No packet flow" står det. Hjälp. Får det inte att funka. Vet inte hur jag ska uppdatera PB manuellt. Följde en guide men verkar inte funka så bra.


signatur

Rawr

Medlem

signatur

"I don't need to get a "LIFE" , Im a gamer, I got lots o lifes"

Medlem

"The server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again later."

Jag kan inte ladda den därifrån :/

Men jag tror redan jag har laddat ner en PBsetup. Den ville inte funka riktigt. Jag verkar inte lyckas lägga de i rätt mapp... Lägger den i C:/program/Ea Games/Battlefield 2

Jag har även testat att lägga in den i C:/program/Ea Games/Battlefield 2/pb


signatur

Rawr

Medlem

PBsetup:en ska ju lägga filerna i rätt mapp utan att man behöver fixa med något om ja inte har helt fel...
Kör du med en mini-image nu? I så fall, testa ladda ner en annan och se om den funkar bättre.


signatur

"I don't need to get a "LIFE" , Im a gamer, I got lots o lifes"

Medlem

Ja, jag kör med en mini image men har även 1.41 crack.
Får väl testa med en annan senare.


signatur

Rawr

1
Skriv svar