Fick du en betanyckel?

Medlem
Fick du en betanyckel?

Fick du en betanyckel?


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Medlem

cod5 kommer suga endå så don't worry...


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

Mafia2 däremot.. wow


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

Asså, det stod att jag skulle få en men har inte fått nånting ännu, inte ens ett "tyvärr det tog slut på nycklar"


signatur

Kan Gordon Freeman tala?

Medlem

Saknar alternativen "betanyckel?", "jag ville inte ha någon" etc.

Vad är det för skillnad på "Nej!" och "Jag spammade F5 men fick inte tag på någon"?

Betyder "Jag gjorde ett account enbart för betan!" att man gjorde ett account och fick tag på en eller att man gjorde ett account men inte fick tag på någon?

Medlem
Skrivet av båtsman:

Saknar alternativen "betanyckel?", "jag ville inte ha någon" etc.

Vad är det för skillnad på "Nej!" och "Jag spammade F5 men fick inte tag på någon"?

Betyder "Jag gjorde ett account enbart för betan!" att man gjorde ett account och fick tag på en eller att man gjorde ett account men inte fick tag på någon?

både och.


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Medlem

Jag fick ingen, och ville inte ha nån då jag inte äger en krysslåda. Dock blir jag lite ledsen när jag ser "registrerad 2008-10-14" skrika ut "JAG FICK NYCKEL!!!!!".
Tycker det är lite tråkigt, men men! Bra reklam för fz.se kanske.
Jag tycker känna mig lukten av små hit-n-run-skitungar dock.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Jag fick tag på en, ja.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Vart är alternativet "Vad fan är det för spel vi talar om?"

Inaktiv

Det var nära på att sluta illa där ett tag. Jag skrev in koden och sen ladda jag ned spelet men den avbröts pga inge plats på minnet. Sen slog jag in koden igen men då var den redan tagen, Som tur var så var koden sparad på activ downloads och jag kunde fortsätta. Vilken jävla tid det tar förresten.


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Medlem
Skrivet av theHarmlessWarrior:

Det var nära på att sluta illa där ett tag. Jag skrev in koden och sen ladda jag ned spelet men den avbröts pga inge plats på minnet. Sen slog jag in koden igen men då var den redan tagen, Som tur var så var koden sparad på activ downloads och jag kunde fortsätta. Vilken jävla tid det tar förresten.

Du har ju tur, jag får bara status code 80153004...


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Inaktiv

Egentligen gillar jag inte CoD utan vill bara skryta för några av mina klasskamrater som är CoD fanboys. Jag börjar fundera på om jag kanske inte är värd en nyckel


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Medlem
Skrivet av Laxen:

cod5 kommer suga endå så don't worry...

1, 2, 3 och 4 med alla expansioner har rockat byxorna av oss men 5 kommer suga? Hur resonerar du?


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem
Skrivet av CastorFiber:
Skrivet av Laxen:

cod5 kommer suga endå så don't worry...

1, 2, 3 och 4 med alla expansioner har rockat byxorna av oss men 5 kommer suga? Hur resonerar du?

Trean kan du erkänna inte var så bra


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Jag fick en men inte från Fz, jag fick från World at wars hemsida för att jag vara registrerad där:)
Men tkr spelet sög rätt så mkt.
Har iförsig bara spelat en match men men..


signatur

Wai

Inaktiv

Walt påminde mig 2 minuter över 8. Vid det laget så var fz.se nere pga alla blodtörstiga xbox spelare :P. Så nej, jag fick INGEN :(.

Medlem

PS3 fanboi o vill bara jävlas.. Orkade inte ens försöka dock..
När det va CoD4 nycklar som delades ut förra gången plockade jag en och gav till en polare i usa dock

Medlem

Jag försökte inte ens. Inte min grej det där...


signatur
Medlem

Fick en från Call of Duty HQ för att jag var reggad där uppenbarligen.. .:D


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

har fått en från cod.com men den funkar inte. det står typ att jag ska försöka igen lite senare,har försökt sen i söndags och den funkar fortfarande inte:(

1
Skriv svar