Call of Duty World at War demo?

Medlem
Call of Duty World at War demo?

Någon som vet om det kommer komma någon demo eller liknande till Cod WaW, och isådana fall när?:)

Medlem

vet inte.
Men mp betan är i gång fick min key till xbox i dag:D

Medlem

Inte en aning, men vi får väll hoppas på ett snart.

Medlem
Skrivet av Alesi09:

vet inte.
Men mp betan är i gång fick min key till xbox i dag:D

Vars? skicka PM!


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Medlem

DU måste ha förboka spelet och registrerat dig på cod:s hemsida för att KANSKE få en betakey!

Medlem
Skrivet av _jozo_:

DU måste ha förboka spelet och registrerat dig på cod:s hemsida för att KANSKE få en betakey!

H-vete.


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Medlem

Någon som vet var man kan få tag på spelet för något bra pris? om man förhandsbokar eller något?:)

Medlem

Beror helt på till vilken plattform du ska köpa det...

Men webbhallen.com är bra!

Medlem

Har själv spelat betan hela dagen (15/10) den är grymt bra, mycket likt CoD 4 dock Fick min betanyckel här från fz.se
(Bra gjort Fz jag hyllar er!)


signatur

Kan Gordon Freeman tala?

Medlem

kommer inte pc betan snart??
HAr hört att det kommer att vara en öpen beta

Medlem

Det kommer ej vara en öppen beta tyvärr enligt JD_2020 Treyarch | Community Manager
Nwbie wrote:. @ JD maybe you cant answer this but do we need a KEy/Code for the Pc beta/demo to play ?

Yes, more details to come, before the BETA hits so don't worry.
Det skall komma mera info i natt angående pc betan.

Medlem

Iofs behövs nyckel men det kommer finnas för alla inga begränsningar om man är medlem på callofduty.com andra ställen vet jag ej. Detta skrev JD_2020 om nyckeln på senaste infon för 4 timmar sedan, You will be required to enter a CD Key for the BETA, much like you will when you get the full game this November. These PC keys will be available to all registered users of CallOfDuty.com, including any new users who sign up after the PC BETA releases. These keys aren't intended to limit the BETA to a certain number of players; they are here to allow you to create these unique profile names for our Friends and Invites features.

Medlem

läste också det idag

Medlem

Pc mp-demot finns på fileplanet nu i alla fall, nu lär man bara vänta på en nyckel...


signatur

Nothing is power without Control

Medlem

jag tjatade till mig en nyckel på cod beta forumet
jag fick till ockmed en extra nyckel. har eventuellt 2 extranycklar atm (frågar nån snällt så ger jag nog bort den

Medlem

ser hellre ett demo än ett beta.


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem
Skrivet av MacNille:

ser hellre ett demo än ett beta.

Fast dom kallar detta en beta så är det nog närmare ett demo. Allt tyder på att det blir såhär i retail med.

Inaktiv

Ni behöver ingen beta. JAg ger alla svar ni behöver

Är spelet lika grått som 4? 4 hade ju sina imponerande 100 000 nyanser av grått men nu har vi grönt istället och vi får tacka för det.

Är hundarna för bra? Jag tyckte det i början men man börjar lära sig att försvara sig efter ca 3:e timmen

Kommer du fortfarande bli stört mycket spawn killad? Japp

Är dödsanimationerna skumma och helt opassande? Japp

Suger röstskåde speleriet i Multiplayern? Ett av de värsta röstskådespeleriet jag har hört på länge faktiskt


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

1
Skriv svar