Inaktiv
CS?

hej jag undrar om det är någon mer än mig som tror att ett nytt cs kommer att komma ut och i så fall när?

Medlem

Jeg tycke ett dette e en veldigt onädig trod.;)


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Inaktiv

hehe men ville bara veta vad andra tyckte?

Jee
Medlem

Tvivlar ganska starkt på det. Counter-strike: Source kom väll ut för 2 år och 42 dagar sen.
Dem kanske gör något till Wii/360/PS3. Vem vet?


signatur

Eller inte?

Inaktiv

men jag tror att det kommer att komma något nytt halflife år 2008 inkl nytt cs!

Medlem

Parabellum har cs style, Release 2007

Medlem

Ja man kan ju värkligen hoppas på att det inte kommer nått fler cs med tanke på hur cs:s ser ut idag med alla buggar :dead:

Medlem
Skrivet av Bravo:

Ja man kan ju värkligen hoppas på att det inte kommer nått fler cs med tanke på hur cs:s ser ut idag med alla buggar :dead:

Om det kommer ett nytt buggigt cs, köp det inte då..:up:


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Inaktiv

parabellum verkar coolt

Inaktiv

Men hur kan man göra ett nytt cs??source var ju helt värdelöst jämfört med 1.6!Tycker cs ska vara halv taskig grafik och lite dosbox känsla över annars får det vara:P Någon som håller med?


signatur

Klipp dig!Skaffa ett jobb!Och lär dig svenska för fan!

Inaktiv

Vill ni ha ett nytt counter-strike så tanka ner Warrock client!Finns samma vapen som cs + en revolver pluspoäng på den tycker jag!Det är helt lagligt och gratis att ladda ner!


signatur

Klipp dig!Skaffa ett jobb!Och lär dig svenska för fan!

Medlem

Jag tycker inte det behövs något nytt cs, cs 1.6 räcker.

OT: Det finns en Redigera knapp.

Medlem

Cs har inte nåt kvar att ge mig sen många år, var kul i början (nyhetens behag), men nu, nej fi fasen :).
CS-S med lite hottad grafik, lite mer påverkbara banor är mer stimulerande, men räcker inte.
Förstår inte dem som trilskas med CS, gammal grafik, samma tråkiga banor, samma händelser hela tiden, samma vapen, samma sätt att spela, skjut och döda och göm dig, allt man gör... tråkigt?, ja.
Ungefär som att sitta och spela quake2, också kul i början, men man tröttnar, de har haft sin tid i rampljuset. inse.


signatur

Retro.

Medlem
Skrivet av pliskin88:

Vill ni ha ett nytt counter-strike så tanka ner Warrock client!Finns samma vapen som cs + en revolver pluspoäng på den tycker jag!Det är helt lagligt och gratis att ladda ner!

Ja har testat det hos en kompis verkar lite små kul.


signatur
Medlem
Skrivet av pliskin88:

Men hur kan man göra ett nytt cs??source var ju helt värdelöst jämfört med 1.6!Tycker cs ska vara halv taskig grafik och lite dosbox känsla över annars får det vara:P Någon som håller med?

jag kör cs 1.5 online det är mycket roligare än cs 1.6 8)


signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

Inaktiv

Tycker att det kunde komma ett nytt CS faktiskt.
Men i så fall ska det vara samma motor osv som i 1.6 så känslan stannar. Den är ju oslagbar. Det enda dom kunde uppgradera är följande:

Ny uppsättning vapen
Bättre grafik
X-Fi stöd i ljud
Kanske fler varianter än gisslan/bomb


signatur

AMD 64 X2 4600+, 2048 DDR2, 7950GT 512, X-Fi Fatal1ty, WDC 250Gb

Inaktiv

men vi får ju hoppas på att parabellum blir bättre än cs!

1
Skriv svar