Medlem
Förrädare

Efter lite snack om vårat corp. så fick vi med en kille med ett lååångt förflutet i EVE, hans namn är Fightsquad (i EVE), och han skröt om sina förmågor.

Bara dagen efter han gick med i företaget så började det hända problem, folk från vår NAP kontaktade oss och rapporterade in att de fått skepp förstörda av honom (något som jag som CEO fick betala igen, samt be om ursäkt för hans beteende).

Dessutom har han dräpt en av mina företagsmedlemmars apocalypse, och förolämpat en av våra nybörjare till den grad att han lämnat företaget.

Jag vill passa på och varna för honom, han är riktigt skicklig på att manipulera - han kan vrida på saker så att det låter som att allt han gjort (dödat corp-mates och attackerat NAP-medlemmar) handlade om någon annans fel (lag, etc.).

Till sist så hittade jag honom i Baratar (Khanid) när jag var inloggad med en av mina alts. där han spammade i local hur mitt företag suger, och hur han dödat medlemmar i corpet, och hur mycket vi suger, etc. -

Efter att ha betalat pengar till våra NAP:s, osv. så tror jag att jag lyckats reparera en del av skadan. Men en viktig läxa har jag lärt mig...

Och om han vill joina ert företag härnäst, lita inte på hans ramsor.


signatur

Rollspelsguru
Community Developer på Sharkmob
fd. Sr. Community Manager på Battlestate Games

Medlem

tack tack
alltid tråkigt när det blir så där, men det finns tyvärr folk till det mesta


signatur

R.I.P The_maxx

1
Skriv svar