posta alla svenska Corps ink home page.

Medlem
posta alla svenska Corps ink home page.

Wasteland Industries [WIN]

http://www.wastelandindustries.se/

next!


signatur

R.I.P The_maxx

Inaktiv

North Star Networks [NSN]

http://www.northstarnetworks.se/


signatur

[size="16"]"Aut vincere, aut mori"[/size]

Medlem

Tänkte återuppliva denna tråden då den är högst aktuell nu


signatur

För din skull: www.piratpartiet.se

Medlem

Swedish Aerospace Inc.

Lone Starr Corp.
http://zkgs.eve-kill.net/


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Medlem
Medlem

Vad är NSN med i för alliance?

Och finns [WIN] fortfarande? Domänen verkar inte finnas längre.

Medlem

NSN är med i triumvriate.

och WIN finns inte längre. kollade dom ingame häromdagen då var corpet stängt. Det var stängt eller 1-2medlemar typ


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Medlem
Skrivet av Fanster:

NSN är med i triumvriate.

och WIN finns inte längre. kollade dom ingame häromdagen då var corpet stängt. Det var stängt eller 1-2medlemar typ

Joo, det gick ihop med det corpet jag var med i tidigare och blev Wasted Reavers, det corpet är dock ganska dött med.

Själv är man för nuvarande med i ett missionrunner corp som heter Children of Artemis.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Sweet! TRI ska ha en ganska aktiv cap fleet vad jag har hört... eller märkt i och med att dom våldtog cloud ring med sina caps när YouWhat bodde där..

Hade varit schysst med ett svenskt corp som är med i ett alliance där dom har mkt OPS i EU tider.

Medlem

Gjorde YW motstånd mot TRI? ;o

Vill vara lika stor mmo-addict som spiro.. ;_;
MMO freak?

Irriterande är att xfire inte loggar mina timmar på EVE just nu.. ska stå typ 20h+ de senaste 7 dagarna.. men det loggas inte

Medlem

Dom försökte väl, men det var väl 10vs1 dread fights osv som ja förstod det... Jag missade ju givetvis alltihop p.g.a. jobb men lika glad är jag för det.

Xfire noterar att jag kör EVE även om jag inte startar det genom xfire-menyn... Borde den väl göra för dig med

Medlem

Några från WIN, (typ yunger. MrMountain, Kneto II) är i big guns just nu..

Medlem

Måste vara buggad
Vet att den buggat bort runt 1000 timmar från planetside innan xfire teamet faktiskt la in planetside så det upptäcktes automatiskt.

Får kolla min eve directory i xfire settings..

Medlem

Vi har en gammal WIN spelare i Lone Starr.

bricko..


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Medlem

Har vi nån här som faktiskt är med i TRI? Skulle vilja ha lite public information om deras situation och aktivitet... Rätt så trött på skiten i outer ring nu, 95% US TZ ops här ute så jag har inte lirat EVE på typ 3 veckor nu

Jag vill hitta ett etablerat corp med mycket aktivt EU-folk så man kan få igång lite ops

Medlem

Vet inte mycket om TRI.. Vet dock at NSN är med där då jag ser dom i samma system som jag suger på veldspar i..
Dock med ett stort minus tecken framför deras namn

Medlem
Skrivet av SpiroTris:

Har vi nån här som faktiskt är med i TRI? Skulle vilja ha lite public information om deras situation och aktivitet... Rätt så trött på skiten i outer ring nu, 95% US TZ ops här ute så jag har inte lirat EVE på typ 3 veckor nu

Jag vill hitta ett etablerat corp med mycket aktivt EU-folk så man kan få igång lite ops

Jag var precis lämnar N40 som är med i tri. Var med i ca 10dagar. Dom är aktiva som fan. Kommer några stora roaming gang lite då o då där. Men kommer du i rätt corp, kan du få vara med om mycket action. Vad jag har sett så är det mest corps som åker ut på en roaming runda. Men det var kul som fan. Bra ratting, trevliga spelare och mycket mer.


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Medlem

Åååh då kanske man skulle prata med folk i NSN då så man kan få chans att panga på nookie

Medlem

Inge kul
Vill du ha nåt o panga på ska du joina AXE.
Tack vare vår standing till bob så har vi de flesta emot oss

Medlem

Pangpang är väl egentligen inte det första jag letar efter.. Vill mest ha ett aktivt corp.. gärna både empire och 0.0. Vill åka mer dread så om det blir mkt POS ops är inte jag den som är den

Medlem

Har inte varit mycket pos sieges i AXE på sistone. De som varit har varit BoB ops som vi varit med på.

Medlem
Skrivet av SpiroTris:

Åååh då kanske man skulle prata med folk i NSN då så man kan få chans att panga på nookie

Jag är med i NSN. Vi är väldigt hårda med rekrytering och ser helst att man har en IRL-vän i corpet eller ett bra rykte som kan backas av ingame referenser. Men hoppa in i kanalen NSN-pub och bekanta dig med oss.

/Osakasan

Medlem
Skrivet av hannseman:
Skrivet av SpiroTris:

Åååh då kanske man skulle prata med folk i NSN då så man kan få chans att panga på nookie

Jag är med i NSN. Vi är väldigt hårda med rekrytering och ser helst att man har en IRL-vän i corpet eller ett bra rykte som kan backas av ingame referenser. Men hoppa in i kanalen NSN-pub och bekanta dig med oss.

/Osakasan

Aah, jag hängde där ett tag men det var sällan någon som ville prata med mig... Vet inte om det berodde på minustecknet jämte mitt namn eller bara det faktum att jag hade dålig timing just dom dagarna

Ingame referenser har jag högvis av, har lirat med ungefär samma folk i 2 år nu som säkert lägger in ett gott ord åt mig... Men men, jag är inte redo att överge mitt nuvarande corp än.. De har en del planer på nystart vad det gäller område och mål inom corpet så jag ska se om det kanske blir mer EU-folk i det nya systemet.

Men jag ska hänga i eran pub-kanal så kanske man kan få prata svenska med någon iallafall, kan ju vara skönt till och från

Inaktiv

Nu kanske detta är helt fel tråd att leta efter en corp. Men jag skulle i varje fall vilja stickaupp tummen och säga att jag letar efter en ny corp. Helst en med mycket folk i den europeiska tidszonen (och svenskar, jag frågar ju här).
Har varit borta från EVE ett tag men nu vill jag gärna söka mig ut till 0.0 igen. Kontakta mig in-game (heter Thgie) om du har något som kanske kan passa mig.

MVH/ FAHR

Medlem

Ginnungagaps Rymdfarar gille är ju helsvenskt och slåss för de goda killarna

Sen hur corpet stavas kommer jag aldrig ihåg

Inaktiv

Jo, jag vet vilka de är (var med i S-44 för väldigt länge sedan) men det kan ju vara en idé att kolla upp dem..

Medlem

Jag är med i Ginnungagaps Rymdfarargille, trevliga killar :).


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Medlem

Och joinar du dom behöver jag inte skjuta på dig!

Inaktiv

Försöker nu få tag på någon att snacka med från Ginnu, men varken Gullegumman, Poxus eller Moridin är online (Hänvisas till dem om det inte skulle vara någon i ginnus kanal) men som det ser ut nu är dem ju offline. Men det är väl bara o vänta

Medlem

Ginnungagaps Rymdfarargille (Spelets bästa gilles namn )

http://ggrg.mjuk.net/forum/

12
Skriv svar