TF2 dc hela tiden

Medlem
TF2 dc hela tiden

När jag joinar en server i TF2 så hinner jag spela ca 3 sekunder innan jag får connection problem. Jag har provat olika servrar men det blir samma hela tiden. Har varit så hela dagen. Någon som har samma problem?


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Allt är ok med brandväggen och så gentemot TF2?

Tråd flyttad.

Medlem

Uppdatering från igår har med detta:

Improved networking compatibility for some routers


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Medlem

jag har typ samma problem. kommer knappt in i nån server, brukar fastna på sending client info eller så blir d connection problems o d hänger sig så jag får gå ur spelet. Om du hittar en lösning glöm inte skriva den här eller så får man vänta tills de kommer med en uppdatering för d har inte gjort såhär innan men jag har inte haft internet på en månad nu och dessutom fått trådlös router men d funkar att lira css och alla andra spel, bara tf2 som ska tjura av nån anledning. Kan btw starta en egen server och joina men hur kul e d

Medlem

lyckades komma in i en server idag o spela en stund men oftast blir det connection problems. förmodligen nåt med routern, nån annan som har tele2 med speedtouch wireless router? behöver tips isåfall hur man ska komma åt routern o ställa in portar mm

1
Skriv svar