Doktor Arne Magnusson i EP2!

Medlem
Doktor Arne Magnusson i EP2!

Jag vet inte om ni minns det här.
När man spelade HL1 redan i början av spelet när man sprang runt o bekantade sig med basen så kunde man springa in i ett fika rum där en kille stod o värmde sin mat i micron, så kunde man trycka på micron så sprängdes hans mat och han blev arg den mannen är doktor Arne Magnusson i EP2, för att han säger mot slutet av EP2 om du lyckas döda alla dessa striders så kanske jag förlåter dig för den där micro insidenten som hände i Black Mesa

Fan vad jag skratta när jag hörde det där, jag hade ingen aning att det var han


signatur

Dont force your weakness upon me!

Medlem

Yep märkte också det när jag klarade det idag

Medlem

Tycker fortfarande att det var idiotiskt sett att få fram en ny karaktär.. Typ alla visste vem han va förutom en själv.. och man bara stog där som om man varit borta i 20 år och sett att alla har skaffat sig en ny vän.. som dom inte änns presenterar för en o_O

MFC
Medlem

*spoiler*


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Inaktiv

Det e väl precis på samma sätt dom presenterat alla tidigare kärnkaraktärerna i spelet. Förstår inte varför du blir så upphettsad

Medlem
Skrivet av zibb:

Det e väl precis på samma sätt dom presenterat alla tidigare kärnkaraktärerna i spelet. Förstår inte varför du blir så upphettsad

Precis, om de skulle kört på det vi kände till från Half-Life, så skulle det varit väldigt tråkigt, för Freeman är den enda man verkligen känner?
Och Barney... tja, han är en expansion?


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Medlem

Kleiner med ffs

Men nej det har inte alls varit så tidigare.. alla andra förstår man vad dom gör där för dom presenteras faktiskt. l2p

Inaktiv

Tror du blandar ihop Kleiner med den flintskallige vetenskapsman-modellen i half-life 1. Kleiner var aldrig med i half-life 1 utan var bara refererad till i en dialog.

Och vet inte om jag tycker att karaktärerna presenterades särskillt ingående första gången man såg dem. Tycker sånt som vilka de är har avslöjats progressivt.

Medlem

Dr.Kleiner var visst med.. Kan du inte känna igen rösten också på dem båda eller? erh.. Dom har jue visst presenteras sig typ vid allra början när man får möta dem. I love teh H-L

Inaktiv

Jo det är samma röst och Kleiners utseende är baserat efter samma modell. Men den modellen och rösten användes till x antal olika vetenskapsmän i HL1.

Medlem

Det har du fan rätt i.. :/
men Eli är iaf med i Hl1 och det står jag för.
och barney räknas han med.
Som man iaf kan säga att man känner igen dem flesta karaktärerna men just Magnusson han borde dom ha presenterat bättre mer än bara att man hade förstört hans mat.

1
Skriv svar