Half life!! Shiat jag har fastnat :s

Inaktiv
Half life!! Shiat jag har fastnat :s

tja .. Någon som vet vad man ska göra när man är i Xen .. Jag är på den lilla "ön" men fattar inte vad jag ska göra..

Jag har typ gått in i ett litet håll och kommit till en konstigt rum eller nåt,, Helt psycho! !! ^^ :$

Medlem

Chansen för svar är nog högre i Half-Life forumet.


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Medlem

GameFAQs är din vän.

Du är medveten om att det går betydligt snabbare att söka på Google än att registrera ett konto på ett forum, skriva ett inlägg och sedan vänta på svar?


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Medlem
Skrivet av cribba:

GameFAQs är din vän.

Du är medveten om att det går betydligt snabbare att söka på Google än att registrera ett konto på ett forum, skriva ett inlägg och sedan vänta på svar?

Go...ogle? Never heard about this "Google"!


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Inaktiv

I hear it taste like chicken.

Inaktiv

Jag tror man ska uppåt jag tror attt man kan sjutas ur hålen på något sätt

Det var ett tag sen jag spelade hl 1


signatur

Jonas

Medlem

Vad är det för fel på alla PCGamer-medlemmar som kommer hit och bumpar de mest obskyra trådar? Hänger det bara lågpannor på det forumet eller?

Medlem
Skrivet av asker:

Vad är det för fel på alla PCGamer-medlemmar som kommer hit och bumpar de mest obskyra trådar? Hänger det bara lågpannor på det forumet eller?

Onödig kommentar lalalala...


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem
Skrivet av mosoloa1:
Skrivet av asker:

Vad är det för fel på alla PCGamer-medlemmar som kommer hit och bumpar de mest obskyra trådar? Hänger det bara lågpannor på det forumet eller?

Onödig kommentar lalalala...

Men du tog guld i onödighet.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Inaktiv

Länge sen man lirade Half life 1. Har klarat ut det en gång förut. Tyckte att det var roligt att vandra runt på Xen. Synd bara att dom tog bort Bullsquids eftersom man aldrig såg dom.

Bullsquids är det coolaste monstret som finns i HAlf life. Synd att dom tog bort dom från Xen.

Men iaf.. ska försöka kolla på det igen.

Hoppas iaf att du klarar av det!

Fakta :Half-Life: Opposing Force avslöjas det att forskare i Black Mesa har känt till Xen ett bra tag, då de har byggt stora underjordiska terrarier och akvarier som påminner om miljöerna på Xen.

Jag tycker att Black Mesa Research Facility borde haft lite mera säkerhet. Eftersom dom visste väl vilka "monster" dom handskades med.

Aja det är ju bara ett spel så

Medlem

Tråden är ett halvår gammal showerguy.

Inaktiv
Skrivet av Fargo:

Tråden är ett halvår gammal showerguy.

AHh jo men jag ville bara påpeka. Såg inte eftersom det var 4 stycken ovanför mig som redan har skrivit. Så jag tänkte inte på det

Ska tänka på det nästa gång.

1
Skriv svar