The Orange box släpps 18 oktober...

Medlem
The Orange box släpps 18 oktober...

Ändrat release datum. Stackars er som har konsol :down:.
Kolla bara in kända spelförsäljare (webhallen etc.)

Medlem

Finns det inget officiellt releasedatum?

EDIT:
Enligt FZ 12/10.

http://www.fz.se/nyhetsarkiv/?id=21813

m1
Medlem

Fick upp en "update news" när jag startade Steam nyss:

We'll be unlocking The Orange Box products just after midnight Pacific time next week on the 10th of October. Lots of people have been having a lot of fun with the Team Fortress 2 beta, so we're looking forward to seeing what people think of Portal and Episode Two. The Orange Box will also be available at North American game retailers later on the 10th, for both PC and XBOX 360.

Och nåt annat att se fram emot:

We've also been running a television advertisement for the The Orange Box over the past couple of weeks, which you can take a look at here. We're hoping to get one more of the Team Fortress 2 class movies out before the launch, rumor has it that it will be featuring the Demoman.

Inaktiv

Kommer det finnas i Svenska butiker den 10:é då eller är det den 18:é som gäller om man inte köper via Steam.
Hoppas verkligen den 10:é, väntar fan inte mer nu!

Inaktiv

Orange Box till PC har även hoppat till Releasedatum: 2007-10-18.. synd


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

Steam är fortfarande 10 oktober.

Inaktiv

Yep!


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem
Skrivet av GRiZZLYFiRE:

Orange Box till PC har även hoppat till Releasedatum: 2007-10-18.. synd

Enligt?

Fortfarande inte någon som har kunnat hänvisa mig någonstans där det står att datumet är framflyttat till den 18:e. Senaste jag hörde vad Valve själva har sagt så är det den 12:e för PC version här i europa.

Inaktiv
Skrivet av zAjben:
Skrivet av GRiZZLYFiRE:

Orange Box till PC har även hoppat till Releasedatum: 2007-10-18.. synd

Enligt?

Fortfarande inte någon som har kunnat hänvisa mig någonstans där det står att datumet är framflyttat till den 18:e. Senaste jag hörde vad Valve själva har sagt så är det den 12:e för PC version här i europa.

Fick ett brev från webhallen. Och
Enligt en massa sälj sajter i sverige. men som sagt de som köpt via steam kan brumma den 10nde iaf.


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

Ännu surare för mig, datorn är paj, har inte råd att köpa ny hårddisk eller ny dator.

Förbokat via steam också, så jag får nog vänta till jul.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem
Skrivet av GRiZZLYFiRE:

Fick ett brev från webhallen. Och
Enligt en massa sälj sajter i sverige. men som sagt de som köpt via steam kan brumma den 10nde iaf.

Uschdå Det är bara att hålla tummarna om att man får spelet så fort det bara går då.

Medlem

men iom att det är pacific time den 10de så kan vi svenskar inte spela det förrän den 11de ändå.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

emm jo. Det släpps mitt på natten Pacific time så det blir typ klockan 6:00 på onsdag morgonen.

Medlem

Snarare kl 0900 på morgonen torsdag 11 okt här faktiskt.
Pacific Time är UTC-8 (och vi är UTC+1) så det blir 9 timmars skillnad. Om de nu släpper det vid midnatt pacific time blir det precis kl 0900 här på torsdag morgon. Bara att vänta då
Precis samma sak hände ju med TF2-"betan", alla satt här förväntansfulla på måndagen (jag inkluderad), men tji fick vi. Det släpptes strax innan midnatt och jag hann inte ens testa det innan första föreläsningen på tisdagsmorgonen.

edit: Det slog mig precis att de kanske menar tolvslaget mellan 9e och 10e okt och inte midnatt den 10e. I såna fall är ju kl 0900 på ONSDAG ganska rimligt. Men det återstår att se hur man ska tolka deras uttalande

Inaktiv

Vänter tills det kommer i butik, hoppas på en snygg spec edit box.


signatur

=FU= pascaldawid =Frelancer Union=

Medlem
Skrivet av Boulund:

Snarare kl 0900 på morgonen torsdag 11 okt här faktiskt.
Pacific Time är UTC-8 (och vi är UTC+1) så det blir 9 timmars skillnad. Om de nu släpper det vid midnatt pacific time blir det precis kl 0900 här på torsdag morgon. Bara att vänta då
Precis samma sak hände ju med TF2-"betan", alla satt här förväntansfulla på måndagen (jag inkluderad), men tji fick vi. Det släpptes strax innan midnatt och jag hann inte ens testa det innan första föreläsningen på tisdagsmorgonen.

edit: Det slog mig precis att de kanske menar tolvslaget mellan 9e och 10e okt och inte midnatt den 10e. I såna fall är ju kl 0900 på ONSDAG ganska rimligt. Men det återstår att se hur man ska tolka deras uttalande

JUSTE! felfelfeleflel (skojar)

Medlem

Kan ju nämna att det är släppt på steam nu så slipper folk undra

Medlem

Synd att min dator fuckar upp sig hela tiden, han spela lite portal iaf.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Inaktiv

Någon som vet när det släpps i butik. Tycker om att kunna hålla saker man har betalt för i handen.


signatur

=FU= pascaldawid =Frelancer Union=

Medlem
Skrivet av Pascal:

Någon som vet när det släpps i butik. Tycker om att kunna hålla saker man har betalt för i handen.

Är inte det mer eller mindre vad hela den här tråden handlar om?


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

ok nu fattar jag inte, jag köpte HL2 Episode two genom steam igår men jag har inte kunnat tanka ner spelet sen dess. Jag får ett meddelande som lyder såhär
"Steams servrar har ingen möjlighet att handera din begäran just nu. Försök igen om några minuter"

så har det varit sen igår

1
Skriv svar