Half-life 2 Black Box?

MFC
Medlem
Half-life 2 Black Box?

Har man skrotat Black Box? Känns onödigt att punga för HL2 o Ep1 när man redan har möget.


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

MFC
Medlem

signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

Du kan väl alltid köpa spelen separat via Steam?


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

MFC
Medlem
Skrivet av mr.bear:

Du kan väl alltid köpa spelen separat via Steam?

jo men jag är en sån där typ som vill ha "kartongen" (inget ont om steam, hade jag inte haft min störning hade jag ju köpt via steam istället)


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem
Skrivet av MFC:
Skrivet av mr.bear:

Du kan väl alltid köpa spelen separat via Steam?

jo men jag är en sån där typ som vill ha "kartongen" (inget ont om steam, hade jag inte haft min störning hade jag ju köpt via steam istället)

Ye, samma här. Som tur är har jag tänkt att skapa ett nytt Steam-konto och då passar ju Orange Box rätt bra.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Hmm, tror dock inte man kan köpa det separat över steam heller. Inte 100% men tror att det var så.


signatur

Videomupp

1
Skriv svar