Bästa banan genom tiderna?

Bästa banan genom tiderna?

Vilken banan tycker just du är bäst? Frågan gäller i första grad "råa" (eller otillagade) bananer. Bananer i godis, glass eller andra varor räknas alltså inte hit.

Tänk på detta när du röstar:

Hur är bananens skal?
Banenens storlek?
Bananens konsistens?
Bananens smak?
Bananens helhets-kvalitet.

En banan kan betygsättas på mänga sätt men tänk på de grundläggande faktorerna innan du lägger din röst.

Medlem

En ständigt återkommande fråga. hmm hmm... nej det är för svårt, alla har ju sina för- och nackdelar. Jag vill helst inte ta ställning i en så här svår fråga, men blankröst är ju inget alternativ. Nej, nej, jag får helt enkelt återkomma när jag funderat ordentligt.

Inaktiv

Jag röstade på Annan, som i Annanas.

Medlem

Röstade på Chiquita då vi hade en busschaufför till skolan som gick under samma (smek)namn. När hon inte pallade trycket från oss ungjävlar stannade hon bussen mitt ute i skogen och tog en rökpause kl 7.30 på morgonen.


signatur
Inaktiv
P.R
Medlem

Vägrar totalt att delta i denna oseriösa poll! Hur kan man helt sonika utelämna curvaturen dvs böjen som variabel på denna skapelse???? Skärpning, folket rasar över denna nonchalans!

Medlem

Ja fyfan, Leon anmäld!

Medlem

Jag måste nog säga q2dm1

Inaktiv

Gångbanan är ju bra ibland, men den kan vara skräpig ibland.


signatur

Man slutar inte leka för att man blir gammal, man blir gammal för att man slutar leka.
quakenet@#plus30

Inaktiv

Problem att ta sig fram med rullatorn Gandalf?

Inaktiv
Skrivet av TheWretch:

Problem att ta sig fram med rullatorn Gandalf?

Inte nu längre, jag fick ju en bra URL av dig så jag har investerat i flera nya terränggående rullatorer


signatur

Man slutar inte leka för att man blir gammal, man blir gammal för att man slutar leka.
quakenet@#plus30

Medlem

Jag röstade, men på vad är hemligt!


signatur

[MM] Moderna Misstag. R.I.P Antisocial (?)

Inaktiv

SÅ JÄVLA OT

Inaktiv

OJ SORRY CAPS

Inaktiv

Jag röstar nog Del Monte bra för att vara lite speciell:P

Medlem

Your a special kid Windir, remember that. Now catch the moon retard! HÖÖHÖHÖH


signatur

[MM] Moderna Misstag. R.I.P Antisocial (?)

1
Skriv svar